Toon posts:

[W7 x64] Deployen van ClickOnce applicatie op ander domein

Pagina: 1
Acties:

• Spiral
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 07:07
Ik maak gebruik van ClickOnce om een applicatie te deployen vanuit Visual Studio 2010 (x86) naar een andere domein.

Het domein, 'MIJN DOMEIN', waarop mijn laptop is aangemeld is NIET het domein waarop ik wil deployen. Ik ben ook niet aangemeld op MIJN DOMEIN via VPN. Ik heb credentials van het andere domein, 'ANDER DOMEIN'.

Als ik via run(\\PC_X\SHARE) mijzelf probeer aan te melden op de share van PC_X op ANDER DOMEIN dan wordt gevraagd voor mijn inlognaam en wachtwoord. Deze vul ik netjes in en ik heb toegang tot die share en alle andere shares waar ik toegang op heb.

Als ik daarna mijn Visual Studio 2010, uitgevoerd als Administrator, opdracht geef om mijn applicatie te deployen naar de share PC_X op ANDER DOMEIN dan krijg ik de melding
'Failed to connect to '\\PC_X\SHARE with the following error: Unable to ceate the Web site '\\PC_X\SHARE. The Path '\\PC_X\SHARE' does not exist or you do not have access. Het opgegeven pad is ongeldig.'
Ik ben draadloos verbonden met het netwerk ANDER_DOMEIN en het netwerkprofiel staat op 'thuis of werk'
Mijn gedachten gingen meteen naar het netwerkcentrum en heb daar via 'Geavanceerde instellingen voor delen wijzigen' wijzigingen doorgevoerd.

Waaronder:
- Netwerkdetectie ingeschakeld
- Bestands- en printerdeling ingeschakeld
- Delen inschakelen, zodat iedereen met netwerktoegang bestanden in de openbare mappen kan lezen en schrijven.
- Gebruikersaccounts en wachtwoorden gebruiken om verbindingen met andere computers te maken.
De overige instellingen ongemoeid gelaten.

Verder heb ik de hele firewall uitgezet voor alle netwerkprofielen. Ook dit mocht niet baten.

PC_X is een Windows 2003 Server Small Business Edition

Hiervoor had ik Vista x64 met Visual Studio 2008 en daarmee had ik geen problemen met deployen naar dezelfde machine.

Wat zie ik over het hoofd |:(

To say of what is that it is not, or of what is not that it is, is false, while to say of what is that it is, and of what is not that it is not, is true. | Aristoteles

• alt-92
  • Registratie: maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Staat UAC aan (en zo ja, welke setting) of niet?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Spiral
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 07:07
UAC staat aan op Standaard

To say of what is that it is not, or of what is not that it is, is false, while to say of what is that it is, and of what is not that it is not, is true. | Aristoteles

• alt-92
  • Registratie: maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

En had je dat op Vista ook zo ingesteld staan?
De reden waarom ik dat zeg is omdat UAC ook gebruik maakt van registry en folderomleidingen en op zo'n moment draai je tijdelijk niet op je 'eigen' desktop maar in een Secure Desktop waar sommige netwerkbronnen niet benaderbaar zijn.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee