Ik zit momenteel met 12GB Ram in mijn pc. De meeste mensen zitten altijd te klagen dat er zoveel geheugen wordt gebruikt, maar ik zie dat anders (niet in alle gevallen). Prop dat geheugen maar zover mogelijk vol zodat alles wat sneller gaat. Nu staat mijn windows task manager op 7,5GB. Prima. Nu dat de DDR3 geheugenprijzen gedaald zijn en ik vandaag nog 8 minuten jarig ben wou ik misschien naar 24GB ram overstappen. Dit zou mij hoogstens 200 euro gaan kosten. Nu moet dit geheugen natuurlijk wel gebruikt gaan worden.
Wat zou ik kunnen doen om windows en applicaties nog meer te versnellen? Kan ik bv nog meer windows onderdelen in het geheugen laden? Ik kan namelijk niet echt iets vinden om dat geheugen nuttig voller te krijgen. Iemand ideeën?
Ik heb al een Intel 160GB SSD. Ik doe enorm veel multi-tasken. Programmeren valt ook onder de activiteiten.
Wat zou ik kunnen doen om windows en applicaties nog meer te versnellen? Kan ik bv nog meer windows onderdelen in het geheugen laden? Ik kan namelijk niet echt iets vinden om dat geheugen nuttig voller te krijgen. Iemand ideeën?
Ik heb al een Intel 160GB SSD. Ik doe enorm veel multi-tasken. Programmeren valt ook onder de activiteiten.
[ Voor 6% gewijzigd door Twazerty op 25-10-2010 23:53 ]
Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.