Ik gebruik voor overal op mijn website de zeflde knop :
Heel simpel zorgt de div er voor dat ik een mooie knop heb.
Daarnaast heb ik de volgende jQuery code lopen
Dit werkt normaal gesproken altijd prima. Maar ik heb voor deze knop een verwijzing gedaan naar een JS code:
Dit werkt in prenciepe ook goed
Mijn probleem is dit. Klik op een willekeurige positie in de div , komt er 1 nieuwe rij bij. Maar zodra ik op de tekst in de div klik ( dus het <a> element ) krijg ik 2 rijen er bij. Wat mij erg logisch lijkt aangezien door de JS code een 2e hook komt op dat element door dat ie in het <div> element zit.
Weet iemand hier een mooie oplossing voor, ik wil niet met een counter oid gaan werken.
PHP:
1
| <div class="button"><a href="javascript:addNewExpenseRow( );">New Expense</a></div> |
Heel simpel zorgt de div er voor dat ik een mooie knop heb.
Daarnaast heb ik de volgende jQuery code lopen
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| $("div#contentContainer").find( ".button" ).unbind(); $("div#contentContainer").find( ".button" ).mouseover( function() { $(this).addClass("buttonHover"); } ).mouseout( function() { $(this).removeClass("buttonHover"); } ); $("div#contentContainer").find( "div.button" ).click( function() { var x = $(this).find("a"); if ( x.attr("target" ).length > 0 ) { window.open(x.attr("href"), x.attr("target" ) ); } else { document.location.href = x.attr("href"); } } ); |
Dit werkt normaal gesproken altijd prima. Maar ik heb voor deze knop een verwijzing gedaan naar een JS code:
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
| $.get( 'index.php', { page : "projects", show : "getexpenserow" }, function ( data ) { $( data ).insertBefore( "table#expenses tr#addRow"); } ); |
Dit werkt in prenciepe ook goed
Mijn probleem is dit. Klik op een willekeurige positie in de div , komt er 1 nieuwe rij bij. Maar zodra ik op de tekst in de div klik ( dus het <a> element ) krijg ik 2 rijen er bij. Wat mij erg logisch lijkt aangezien door de JS code een 2e hook komt op dat element door dat ie in het <div> element zit.
Weet iemand hier een mooie oplossing voor, ik wil niet met een counter oid gaan werken.
Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider