Nu mijn 19" Medion monitor kuren begint te vertonen ben ik op zoek naar een nieuwe. En omdat ik op mijn studenten kamer geen TV heb wil ik graag een monitor met TV tuner erin, om gewoon het kabeltje erin te pluggen. Nu heb ik de afgelopen dagen lopen zoeken naar dergelijke monitoren en dat is nog best lastig.
Heb van veel mensen gehoord dat je het beste voor een Samsung kan gaan. Bij de meeste google tochten kwam ik op deze twee monitoren uit. (Ook bij algemene "best monitor" zoektochten)
pricewatch: Samsung Syncmaster T260HD
pricewatch: Samsung Syncmaster T240HD
Maar die zijn allebei bijna niet meer te krijgen. Nu zoek ik naar alternatieven zoals bijvoorbeeld de Samsung Syncmaster FX2490HD maar daar is ook nog niet zo veel over te vinden.
Mijn eisen:
Tussen de 24-26 inch (aangezien er meestal wel een 24 en 26 inch variant beschikbaar is beslis ik dat later)
1920x1080/1200
TVtuner (Ik denk dat ik een analoge nodig heb maar dat weet ik niet zeker. Voor een gewone standaard tv kabel.)
HDMI. (scart of composite is een pluspunt maar geen dealbreaker)
Qua budget ga ik toch liever niet over de 300 euro.
Heb van veel mensen gehoord dat je het beste voor een Samsung kan gaan. Bij de meeste google tochten kwam ik op deze twee monitoren uit. (Ook bij algemene "best monitor" zoektochten)
pricewatch: Samsung Syncmaster T260HD
pricewatch: Samsung Syncmaster T240HD
Maar die zijn allebei bijna niet meer te krijgen. Nu zoek ik naar alternatieven zoals bijvoorbeeld de Samsung Syncmaster FX2490HD maar daar is ook nog niet zo veel over te vinden.
Mijn eisen:
Tussen de 24-26 inch (aangezien er meestal wel een 24 en 26 inch variant beschikbaar is beslis ik dat later)
1920x1080/1200
TVtuner (Ik denk dat ik een analoge nodig heb maar dat weet ik niet zeker. Voor een gewone standaard tv kabel.)
HDMI. (scart of composite is een pluspunt maar geen dealbreaker)
Qua budget ga ik toch liever niet over de 300 euro.