GoT draait nu op Arshia, en aangezien gathering.t.net nog naar aphrodite verwijst (totdat de nieuwe dns overal bekend is) draait het op IP nummer.
Verwijderd
Waarom zijn de javascripts en images zo f*cked up?
Nah, sorry Rick, maar ik vind Arshia niet zo
Nah, sorry Rick, maar ik vind Arshia niet zo
is dat niet een beetje krap voor Arshia zo'n 19 inch rekOp Tuesday 13 March 2001 21:31 schreef RickJansen het volgende:
GoT draait nu op Arshia, en aangezien gathering.t.net nog naar aphrodite verwijst (totdat de nieuwe dns overal bekend is) draait het op IP nummer.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
en ik vindT jouw spelling niet optimaalNah, sorry Rick, maar ik vindt Arshia niet zo
Verwijderd
Waar?Op Tuesday 13 March 2001 22:49 schreef havana het volgende:
[..]
en ik vindT jouw spelling niet optimaal
Wat ik me eerder afvraag:Op Tuesday 13 March 2001 22:12 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
[..]
is dat niet een beetje krap voor Arshia zo'n 19 inch rek![]()
Hoe vaak komt Rick dan naar vuurwerk toe?
Want ze moet toch wel wat te eten krijgen lijkt mij
Het toppunt van liefde verklaring, je server naar je vriendin noemen....Op Tuesday 13 March 2001 21:31 schreef RickJansen het volgende:
GoT draait nu op [b][u]Arshia[/b][/u], en aangezien gathering.t.net nog naar aphrodite verwijst (totdat de nieuwe dns overal bekend is) draait het op IP nummer.
Het toppunt van Tweaken : je vriendin ombouwen tot server!Op Wednesday 14 March 2001 08:46 schreef morgoth het volgende:
Het toppunt van liefde verklaring, je server naar je vriendin noemen....![]()
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Arshia past volgens mij best in zo'n 19" rack hoor
...en ze zullen wel een infuus aangelegd hebben ofzo
.
Verwijderd
LoLOp Wednesday 14 March 2001 08:52 schreef Oscar the Grouch het volgende:
[..]
Het toppunt van Tweaken : je vriendin ombouwen tot server!
HAHAHAHAHAHAAHHAAHAHAH!!!!!!!
Super!!!!!!!!!!!!!
Rick +4 Grappig!!!!!!!!!!
Hahahahahahaahahahhahha:D:D:D:D:D:D:D
Super!!!!!!!!!!!!!
Rick +4 Grappig!!!!!!!!!!
Hahahahahahaahahahhahha:D:D:D:D:D:D:D
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Mja, maar dat is dus wel vervelend voor mensen die op hun cookies letten. Het kostte me gisteren een keertje of 5 opnieuw inloggen voordat ik merkte dat die cookies niet meer van domein tweakers.net kwamen, en dat ik ze dus blokkeerde. Geen echt probleem, maar als meer mensen hun cookies in de gaten zouden houden had je nu een waslijst van klachten ala "kan niet meer inloggen"
Pagina: 1