Toon posts:

Wehkamp en koopruimte

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na een zeer moeizame registratie iets besteld bij de Wehkamp. Ze waren de enige winkel die hebben wat ik moet hebben dus ik had weinig keuze. Nu heb ik al betaald, maar nu ineens zie ik een soort 'koopruimte' staan. Nu maak ik me een beetje zorgen dat ze me hier ongemerkt een krediet aan het aansmeren zijn. Staat deze koopruimte direct geregistreerd bij het BKR? Dat wil ik namelijk helemaal niet, want dat zou mijn mogelijkheden voor bijvoorbeeld een nieuwe wel noodzakelijk creditcard behoorlijk frustreren.

Iemand hier ervaring mee?

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

wontcachme

You catch me? No you wont

Verwijderd schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 20:59:
Na een zeer moeizame registratie iets besteld bij de Wehkamp. Ze waren de enige winkel die hebben wat ik moet hebben dus ik had weinig keuze. Nu heb ik al betaald, maar nu ineens zie ik een soort 'koopruimte' staan. Nu maak ik me een beetje zorgen dat ze me hier ongemerkt een krediet aan het aansmeren zijn. Staat deze koopruimte direct geregistreerd bij het BKR? Dat wil ik namelijk helemaal niet, want dat zou mijn mogelijkheden voor bijvoorbeeld een nieuwe wel noodzakelijk creditcard behoorlijk frustreren.

Iemand hier ervaring mee?
Zoveel mag je maximaal besteden zonder betaald te hebben nog. Dus als je 200 euro koopt kan je daarna totdat je betaald hebt nog maar maximale koopruimte - 200 euro kopen.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Als je in je profiel bij 'Betaalvoorkeuren' netjes hebt ingevuld dat je ineens wilt betalen krijg je geen krediet. En verder wat wontcachme zegt.

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:50

lier

MikroTik nerd

Eerst het probleem, dan de oplossing