Toon posts:

Wehkamp en koopruimte

Pagina: 1
Acties:

• Fastmatti
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 04-03-2011
Na een zeer moeizame registratie iets besteld bij de Wehkamp. Ze waren de enige winkel die hebben wat ik moet hebben dus ik had weinig keuze. Nu heb ik al betaald, maar nu ineens zie ik een soort 'koopruimte' staan. Nu maak ik me een beetje zorgen dat ze me hier ongemerkt een krediet aan het aansmeren zijn. Staat deze koopruimte direct geregistreerd bij het BKR? Dat wil ik namelijk helemaal niet, want dat zou mijn mogelijkheden voor bijvoorbeeld een nieuwe wel noodzakelijk creditcard behoorlijk frustreren.

Iemand hier ervaring mee?

• wontcachme
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 11:04

wontcachme

You catch me? No you wont

Fastmatti schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 20:59:
Na een zeer moeizame registratie iets besteld bij de Wehkamp. Ze waren de enige winkel die hebben wat ik moet hebben dus ik had weinig keuze. Nu heb ik al betaald, maar nu ineens zie ik een soort 'koopruimte' staan. Nu maak ik me een beetje zorgen dat ze me hier ongemerkt een krediet aan het aansmeren zijn. Staat deze koopruimte direct geregistreerd bij het BKR? Dat wil ik namelijk helemaal niet, want dat zou mijn mogelijkheden voor bijvoorbeeld een nieuwe wel noodzakelijk creditcard behoorlijk frustreren.

Iemand hier ervaring mee?
Zoveel mag je maximaal besteden zonder betaald te hebben nog. Dus als je 200 euro koopt kan je daarna totdat je betaald hebt nog maar maximale koopruimte - 200 euro kopen.

Game PC (AMD Ryzen 5600x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 16GB Corsair Vengeance 3600C18 - Samsung 970 EVO 500GB + 1TB - Samsung 850 EVO 500GB - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus TUF VG27AQ 1440p@144hz)

• Bastien
  • Registratie: augustus 2001
  • Niet online

Bastien

I don't mind

Als je in je profiel bij 'Betaalvoorkeuren' netjes hebt ingevuld dat je ineens wilt betalen krijg je geen krediet. En verder wat wontcachme zegt.

You can't learn to tell the truth until you learn to lie

• lier
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 14:22

lier

MikroTik nerd

Eerst het probleem, dan de oplossing

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee