Product toevoeging goed- of afgekeurd?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeGato23
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Vrijdag 22 okt heb ik een product toegevoegd, omdat ik hiervoor een review heb geschreven.
Het betreft een iodd 2501, een apparaat met een hoog tweakers gehalte verwacht ik.

Helaas heb ik nog geen bericht gehad of mijn producttoevoeging is goed- of afgekeurd.
Jammer, want ik zou graag m'n review plaatsen om anderen hiermee wellicht te informeren over dit product.

Wie geeft definitief uitsluitsel? en mocht het product niet toegevoegd worden, mag ik m'n review dan als blog plaatsen. Zonde van al m'n type-werk anders ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie hem in de queue staan in ieder geval - bij afkeur of goedkeur krijg je altijd bericht. Het is blijkbaar in behandeling. Verwerking van productinformatie gebeurt voor veruit het grootste deel tijdens kantooruren; vandaar dat het wat langer lijkt te duren, terwijl het nu pas de volgende werkdag is :)

Even geduld dus nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
^^ Met Floppus.

Het is in principe gewoon een hardeschijfbehuizing met wat extra functies en past ook prima in die categorie. Hij staat netjes in de productqueue te wachten op goedkeuring. Dit is het eerste product van dat merk in de pricewatch, dus er moet even iemand met meer rechten dan ik voorbijkomen om het merk aan te maken. Daarna zal hij vanzelf in de pricewatch verschijnen en krijg je daarvan ook per email bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeGato23
  • Niet online
Wist niet dat beoordelingen alleen op werkdagen gedaan worden. Het is vandaag inderdaad pas de eerstvolgende werkdag. Excuses voor mijn ongeduld :D
Bedankt voor de heldere uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
LeGato23 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 20:22:
Wist niet dat beoordelingen alleen op werkdagen gedaan worden.
Bijna alleen op werkdagen. De behuizing is toegevoegd aan de PW, veel plezier met het schrijven van je review :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeGato23
  • Niet online
Megaflix schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 22:28:
[...]De behuizing is toegevoegd aan de PW, veel plezier met het schrijven van je review :)
Zo.. mijn eerste review ever is gereed en staat erin.

[ Voor 16% gewijzigd door LeGato23 op 26-10-2010 00:25 . Reden: link eerste productreview toegevoegd ]

Pagina: 1