Wat is het nut van het kunnen reageren op simpele productreviews waar niks in staat? Ik zou het gewoon uitgooien totdat het een volwaardige review is geworden.
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Het lijkt me niet de beste plek omdat in een lege review te gaan bespreken. Een lege review is enkel om snel een beoordeling achter te laten. En hoeveel mensen zouden regelmatig hun vlugge beoordeling herlezen om te controleren op nieuwe reacties.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2010 17:23 ]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
eens me codecaster, het is wel nuttig, je kan aan de account naam zien of het een actieve tweakers gebruiker is. Hij krijgt als het goed is een berichtje dat jij een reactie geplaatst hebt.
Er zijn altijd mensen die geen zin/tijd/inspiratie hebben om er een groot stuk over te schrijven. Die zetten dat vaak in de reacties. Het is niet genoeg om het van een simpele review naar een volledige review op te waarderen, omdat het niet aan het minimum aantal woorden voldoet en dan blijft het een simpele review.
Paar recente voorbeeldjes: productreview: Asus VH242H review door Verwijderd, productreview: Scythe Yasya review door Verwijderd, productreview: Samsung Syncmaster P2250 review door sneak1977, productreview: Samsung UE32C5100 review door pcgek
Dan heb je ook nog mensen die er een toevoeging aan willen doen, maar niet de edit-knop gebruiken, maar gewoon een korte reactie. productreview: Xtreamer eTRAYz review door Erik Rip, productreview: Canon EOS 40D review door MadButcher
Mijn persoonlijk mening: Het verdient niet echt de schoonheidsprijs en ik zou ook liever volwaardige reviews zien, maar het kan net dat beetje informatie bevatten wat mensen willen lezen. Het aantal reacties op simpele productreviews is te verwaarlozen. Als ik de laatste 5 pagina's met reviews bekijk, dan zie ik hooguit een reactie of 5-6 op 500 simpele reviews.
Paar recente voorbeeldjes: productreview: Asus VH242H review door Verwijderd, productreview: Scythe Yasya review door Verwijderd, productreview: Samsung Syncmaster P2250 review door sneak1977, productreview: Samsung UE32C5100 review door pcgek
Dan heb je ook nog mensen die er een toevoeging aan willen doen, maar niet de edit-knop gebruiken, maar gewoon een korte reactie. productreview: Xtreamer eTRAYz review door Erik Rip, productreview: Canon EOS 40D review door MadButcher
Mijn persoonlijk mening: Het verdient niet echt de schoonheidsprijs en ik zou ook liever volwaardige reviews zien, maar het kan net dat beetje informatie bevatten wat mensen willen lezen. Het aantal reacties op simpele productreviews is te verwaarlozen. Als ik de laatste 5 pagina's met reviews bekijk, dan zie ik hooguit een reactie of 5-6 op 500 simpele reviews.
Pagina: 1