Toon posts:

simpele productreviews en nut reacties

Pagina: 1
Acties:

• bobwarley
  • Registratie: november 2002
  • Niet online
Wat is het nut van het kunnen reageren op simpele productreviews waar niks in staat? Ik zou het gewoon uitgooien totdat het een volwaardige review is geworden.

Op WP7 kun je niet eens eigen mp3s als ringtone instellen, how smart is that??

• CodeCaster
  • Registratie: juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

👌👀 good shit ✔💯

As always, we are nailed to a cross of our own construction.

• bobwarley
  • Registratie: november 2002
  • Niet online
Het lijkt me niet de beste plek omdat in een lege review te gaan bespreken. Een lege review is enkel om snel een beoordeling achter te laten. En hoeveel mensen zouden regelmatig hun vlugge beoordeling herlezen om te controleren op nieuwe reacties.

[Voor 23% gewijzigd door bobwarley op 25-10-2010 17:23]

Op WP7 kun je niet eens eigen mp3s als ringtone instellen, how smart is that??

• Rataplan
  • Registratie: oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Brilsmurfffje
  • Registratie: december 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

eens me codecaster, het is wel nuttig, je kan aan de account naam zien of het een actieve tweakers gebruiker is. Hij krijgt als het goed is een berichtje dat jij een reactie geplaatst hebt.

• Megaflix
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 04-08 20:23
Er zijn altijd mensen die geen zin/tijd/inspiratie hebben om er een groot stuk over te schrijven. Die zetten dat vaak in de reacties. Het is niet genoeg om het van een simpele review naar een volledige review op te waarderen, omdat het niet aan het minimum aantal woorden voldoet en dan blijft het een simpele review.

Paar recente voorbeeldjes: productreview: Asus VH242H review door Oparob, productreview: Scythe Yasya review door Red_inc, productreview: Samsung Syncmaster P2250 review door sneak1977, productreview: Samsung UE32C5100 review door pcgek

Dan heb je ook nog mensen die er een toevoeging aan willen doen, maar niet de edit-knop gebruiken, maar gewoon een korte reactie. productreview: Xtreamer eTRAYz review door Erik Rip, productreview: Canon EOS 40D review door MadButcher

Mijn persoonlijk mening: Het verdient niet echt de schoonheidsprijs en ik zou ook liever volwaardige reviews zien, maar het kan net dat beetje informatie bevatten wat mensen willen lezen. Het aantal reacties op simpele productreviews is te verwaarlozen. Als ik de laatste 5 pagina's met reviews bekijk, dan zie ik hooguit een reactie of 5-6 op 500 simpele reviews.
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee