Toon posts:

Nieuwe behuizing gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 172 views

• daantjer94
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 02-09 22:44

daantjer94

Lvl 26 Human Designer

Topicstarter
Ik zoek een behuizing voor mijn pc'tje, er staat nu een straaljager naast me, en dat is toch iets teveel van het goede. Vanzelfsprekend heb ik al de pricewatch gebruikt, en dan kom ik bij de HAF X terecht, welke met €150,- toch aardig prijzig is voor een scholiertje, ik heb het geld wel over voor een goede behuizing, maar misschien hebben jullie betere adviezen. Dus dan is mijn vraag, wat is een goede behuizing met raampje (ik wil wel mijn mooie spulletjes zien), waar bovenin een 240 of 360 rad in past (280 of 420 mag ook), voeding onderin ligt, steengoed koelt, maar geen straaljager is, ruimte heeft voor kabelmanagement, maar niet met een standaard uiterlijk en er moeten high-end kaarten in kunnen.
Alvast bedankt

Put Smarties tubes on cats legs, make them walk like a robot.

• TERW_DAN
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Al eens gekeken in http://tweakers.net/pricewatch/cat/61/behuizingen.html met de daarbijbehorende reviews? Op die manier kun je in elk geval een shortlist maken van behuizingen die aan je eisen voldoen en die jij mooi vindt. Zeker behuizingen zijn erg smaak afhankelijk, dus is het verstandig eerst zelf op zoek te gaan en reviews te bekijken.

30" monitor te koop

• Mr Alfabet
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 09-09 17:58

Mr Alfabet

Je Moeder!

En houd de V&A in de gaten, op die manier kun je als je iets leuks voorbij ziet komen meteen aan de verkoper vragen of de kast voldoet aan jouw eisen en zou je m eventueel zelf kunnen bekijken/testen voor de koop.

Core i7 950. DFI DK x58-T3eH6. 6GB OCZ RAM. 5850@1000/1200. Disks: OS: OCZ Vertex3 MAXIO 120GB, DATA: 12x1.5TB WD15EARS RAID6 op Areca 1231ML.Koeling: 2x 240 rad, 3x Eheim 1048, 5850@WC, 8800GT@WC, CPU@NexXxos XP, NB@WC

• dion_b
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 17-09 17:17

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Terw_Dan schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 16:39:
Al eens gekeken in http://tweakers.net/pricewatch/cat/61/behuizingen.html met de daarbijbehorende reviews? Op die manier kun je in elk geval een shortlist maken van behuizingen die aan je eisen voldoen en die jij mooi vindt. Zeker behuizingen zijn erg smaak afhankelijk, dus is het verstandig eerst zelf op zoek te gaan en reviews te bekijken.
Inderdaad. Vooral het punt mbt smaak.

Hier kunnen wij geen antwoord op geven waar jij wat mee kan. Mijn smaak is immers de jouwe niet. Er is geen 'juist' antwoord, muv op de harde kriteria, en daar kun je in pricewatch op filteren.

Gezien we hier geen antwoord kunnen geven en bovendien eigen inzet (voorzover wij kunnen lezen) ontbreekt gaat dit topic dicht.

Soittakaa Paranoid!

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee