Toon posts:

[feat] Op de FP "read topics" zoals op GoT

Pagina: 1
Acties:
  • 260 views

• Hmmbob
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 13:53
Ik bekijk vanaf meerdere locaties Tweakers en vraag mij al langer af of het mogelijk is om op de frontpage de gelezen onderwerpen bij te houden, net als op het forum. Als in:

Op GoT lees ik de topics t/m nu op mijn werk pc, zodra ik dan thuis inlog zie ik alleen de berichten die daarna verschenen zijn als "nieuw".
Op mijn werk lees ik de FP-berichten t/m nu, maar als ik thuis inlog staan daar alle berichten weer rood gemarkeerd, inclusief degene die ik al op het werk gelezen heb.

Is hier iets mee te doen?

"Regard your soldiers as your children, and they will follow you into the deepest valleys;
look on them as your own beloved sons, and they will stand by you even unto death." - Sun Tzu, The Art of War

• Orion84
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 14:15

Orion84

Admin General Chat

Fotogenie(k)?

"Nieuwe items demarkeren" in je FP layout settings op 1 view zetten?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Hmmbob
Neemt hij dan de status mee van mijn werk pc, zullen we maar zeggen? Want de items die nu al op zwart staan op mn werk pc, staan thuis nog steeds op rood...

* Groentenboer toch proberen gaat

"Regard your soldiers as your children, and they will follow you into the deepest valleys;
look on them as your own beloved sons, and they will stand by you even unto death." - Sun Tzu, The Art of War

• Orion84
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 14:15

Orion84

Admin General Chat

Fotogenie(k)?

Hmm, als ze op je werk PC wel al op zwart gaan dan betwijfel ik dat ook inderdaad. Het was ook maar een ingeving :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Hmmbob
Ik heb het geprobeerd, maar dit biedt inderdaad niet wat ik zou willen. alles wordt keurig, na 1x rood te zijn geweest, zwart; echter zou ik graag thuis de op het werk gelezen items ook meteen zwart willen zien, zoals dat op GoT ook werkt.

Voor de volledigheid: ik ben op beide locaties gewoon ingelogd...

• Hmmbob
Niemand anders die hier een mening over heeft?

• crisp
  • Registratie: februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Op het forum wordt de last-visit tijd opgeslagen in het profiel, op de frontpage is dat enkel cookie-based en dus beperkt tot je huidige browser/locatie/sessie.

Dat gaan we ooit nog wel eens gelijk trekken...

Intentionally left blank

• Hmmbob
copy "ooit".

Wat me wel weer aan het denken ze: ik gebruik Firefox Sync, en die zou toch ook mijn cookies moeten syncen. Ergo, door deze sync zou ik de gewenste functionaliteit al moeten hebben...

* Groentenboer rommelt nog wat door...

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee