Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10-2024
Weet niet als er al een topic is speciaal voor apps anders deze sluiten echter ben ik benieuwd als het volgende bestaat:

In films gebruiken ze vaak de MS Surface tafel en laten daar dan een foto zien als men de foto richting het externe scherm gooit dan zie je de foto van de tafel op het externe scherm weergegeven worden, dit is dan vaak door het schuiven van de foto van de surface af. Nu was ik benieuwd als er al zoiets is voor de ipad. Dus stel ik start programma A op mijn Mac of windows machine vervolgens start ik op mijn Ipad een foto programma op. Nu in het programma schuif ik de foto's van mijn ipad af en vervolgens worden ze weergeven op mijn mac/ windows machine.

Het klinkt een beetje vaag maar ik denk dat de meeste wel zullen weten wat ik bedoel. Als het bestaat voor de ipad was is hier dan de naam van?

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10-2024
Niemand?

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-06 12:10
Ik heb de titel voorzien van hoofdletters. Volgens mij is er nog geen oplossing voor wat jij zoekt. Dat lijkt een beetje op de tafel in Hawaii Five-O. Je hebt wel meerdere apps die van je iPad een extern scherm maken, dan kun je natuurlijk wel simuleren wat jij bedoelt. Het is niet hetzelfde, maar het is beter dan niets :P

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• MeTooPV
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01:32
Kan een soort met Apple tv. Bekijk foto op ipad, hou startknop ingedrukt, kies laat zien op Apple tv. Met swipe volgensmij niet