Hp Officejet 6500A AIO

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.Struik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-08-2022
Beste mede-tweakers,

Ik heb hier een printer staan die al even netjes zijn werk doet. Let op, ik heb de 6500A, niet de 6500, en ook niet de 6500A Plus! Echter kwam ik dit document van HP tegen. Op pagina 2 staat een vergelijking tussen de 6500A en de 6500A Plus. Hier staat ''optional'' bij wireless networking van de 6500A. Dit geeft mij de indruk dat het apparaat wel draadloos te maken is. Bij b.v. als de Dell printer 968 is er een wlan module in te steken waardoor het een 968w wordt die draadloos kan werken. Echter kan ik nergens vinden (na een tijd Googlen) wat ik nodig heb om mijn HP Officejet 6500A draadloos te kunnen maken.

Weet iemand het verlossende antwoord? Alvast bedankt!

Ik stel deze vraag hier omdat HP slecht te bereiken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-05 23:05
Cendris_Fisher schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 13:33:
Beste mede-tweakers,

Ik heb hier een printer staan die al even netjes zijn werk doet. Let op, ik heb de 6500A, niet de 6500, en ook niet de 6500A Plus! Echter kwam ik dit document van HP tegen. Op pagina 2 staat een vergelijking tussen de 6500A en de 6500A Plus. Hier staat ''optional'' bij wireless networking van de 6500A. Dit geeft mij de indruk dat het apparaat wel draadloos te maken is. Bij b.v. als de Dell printer 968 is er een wlan module in te steken waardoor het een 968w wordt die draadloos kan werken. Echter kan ik nergens vinden (na een tijd Googlen) wat ik nodig heb om mijn HP Officejet 6500A draadloos te kunnen maken.

Weet iemand het verlossende antwoord? Alvast bedankt!

Ik stel deze vraag hier omdat HP slecht te bereiken is.
HP slecht bereikbaar valt toch wel mee? Telefonisch kan je ze prima bereiken en via de live chat is het ook nooit zo'n probleem:
http://www8.hp.com/nl/nl/contact-hp/contact.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.Struik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-08-2022
Telefonisch moet ik enige tijd wachten, bij de chat valt mijn product buiten de chat contactmogelijkheden..

Iemand op een ander forum attendeerde me op deze upgrade kit.

Volgende vraag is dan, ondersteund dit ook draadloos scannen en printen? Volgens mij niet?

[ Voor 50% gewijzigd door T.Struik op 25-10-2010 13:47 ]