Toon posts:

opmerking review Acer laptop frontpage

Pagina: 1
Acties:

• jopie
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 01:15
Bij de specificaties van het scherm mis ik de resolutie.
Je kunt het in de review wel ergens terugvinden, maar ik mis het in de opsomming, terwijl de manier van belichten van het scherm wel vermeld wordt.

• Olaf
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 23-09 13:43

Olaf

Nieuwscoördinator
Ik heb het toegevoegd aan de speclijst jopie: reviews: Aspire Ethos 5943G: Acers multimediatroef

This is the future, people translated as data

• jopie
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 01:15
Dank je, is het gewenst dat er voor zulke kleine vragen feedback geschreven wordt, of is het bedoeld voor uitgebreidere opmerkingen?

• Matis
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 21:49

Matis

Rubber Rocket

Voor zover ik weet is het wenselijk om voor inhoudelijke feedback over een nieuwsitem/review een nieuw topic te openen.

Voor echte spelfouten in artikelen/reviews is er natuurlijk het Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 39

Zie ook de GR-FAQ Geachte Redactie FAQ -- laatste update: 13 januari 2007

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

• Olaf
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 23-09 13:43

Olaf

Nieuwscoördinator
Wat Matis zegt. :P

Je was hier op de goede plek met de juiste vraag. ;)

This is the future, people translated as data

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee