Toon posts:

[Time capsule] Bevestiging

Pagina: 1
Acties:

• Maduth
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 26-09 20:01
Beste,

Heeft er iemand een tip/vervanging voor onderstaande bevestiging voor een TC?

http://www.atstore.nl/pro...er-voor-Time-Capsule.html

De TC wil ik graag verticaal in mijn meterkast stoppen maar het enige wat ik tot nu vind, is bovenstaand. De versie voor de airport heb ik afgelopen gezien in een winkel en het is een stuk plastic voor 49 euro. De TC versie is zelfs 59 euro. Dus ik vraag me af of er niet ergens een andere [goedkopere] oplossing te vinden is.

Dank.

• MrAcid
  • Registratie: april 2006
  • Niet online
Tja, als hij toch de meterkast in gaat: een plankje en twee tie-wraps?

• Maduth
Zou kunnen maar ik ga er vanuit dat er een toch iets moet zijn? Loop straks de karwei maar eens in.

• Flappiewappie
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 15:44

Flappiewappie

Hier nog meer

Dubbelzijdig plakband?

Hier staat wat

• Sabbi
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 14:42

Sabbi

je denkt aan mij.

Twee gaatjes in de baseplate boren dat je hem aan twee schroefjes kan hangen.

• Maduth
Maar aan de achterkant de TC zit toch een vlakke ondergrond, hoe kan je deze kan aan iets ophangen. Hoopte gewoon een goedkope clone van de bevestiging "+

• Psyveira
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 20:54
Ik heb zelf in de meterkast een plankje gemaakt. Daar heb ik router, modem en NAS gewoon op staan. Goedkoop en makkelijk. 60 euro voor een stukje plastic is van de gekke.

Get Schwifty

• Maduth
Daar zit ik dus nu ook maar aan te denken, systeem is idd beter/prettiger maar om daar 60 euro voor neer te leggen :(

• corny
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 09-01-2020

corny

And his yellow flame

Weet je zeker dat je hem in de meterkast wil hebben? Mijn ervaring met WiFi apparatuur in de meterkast is dat het signaal daar vele malen lager is dan buiten de meterkast...

• Maduth
Me 'oude' staat daar nu ook en die doet het prima. Ik heb namelijk ook diversen kabel erop aangesloten en deze komen allemaal in mijn meterkast uit. :) Ik heb op drie punten in mijn huis een kabelaansluiting dus het is gelijk een router voor deze.

• Maduth
Opgelost, houten plankje en een paar schroeven :)

Simpel maar zeker effectief :)
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee