Ik gebruik mijn huidige Windows Mobile 6.5 toestel met Activesync/Windows Mobile Apparaatcentrum. Ik synchroniseer dagelijks met Outlook het volgende:
-Een specifieke selectie van mijn e-mail mappen/submappen (anders gaat hij 2GB aan mail overtanken) die mappen + inhoud wil ik altijd bij me hebben
-Notities
-Contactpersonen
-Taken
-Agenda
Let op, gewoon normaal Outlook voor thuis, dus geen Exchange server.
Nu vroeg ik me af of dit met WP7 op gelijkaardige wijze werkt. Dit heeft me van Android weggehouden (zelfs met 3rd party apps is dit moeilijk te realiseren), en ik hoop dat Microsoft gewoon nog altijd dezelfde synchronisatie opties blijft ondersteunen. Heeft iemand hier al ervaring mee opgedaan?
-Een specifieke selectie van mijn e-mail mappen/submappen (anders gaat hij 2GB aan mail overtanken) die mappen + inhoud wil ik altijd bij me hebben
-Notities
-Contactpersonen
-Taken
-Agenda
Let op, gewoon normaal Outlook voor thuis, dus geen Exchange server.
Nu vroeg ik me af of dit met WP7 op gelijkaardige wijze werkt. Dit heeft me van Android weggehouden (zelfs met 3rd party apps is dit moeilijk te realiseren), en ik hoop dat Microsoft gewoon nog altijd dezelfde synchronisatie opties blijft ondersteunen. Heeft iemand hier al ervaring mee opgedaan?
[ Voor 4% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 25-10-2010 10:46 ]
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org