[Internet Explorer] Download balk

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Goedemorgen Tweakers,

Ik zit met een probleem waar ik echt niet uitkom. Ik heb een site waar ik bestanden moet downloaden die door de site worden aangeboden. Zo fijn als IE8 dan is krijg je die lelijke Informatiebalk en moet je de download toestaan.
Maar als je dit doet refresht hij heel de pagina, en schiet hij dus terug naar de homepagina. Niet handig.
Ik wil die vervelende informatiebalk gewoon uit hebben, als er een bestand word aangeboden wil ik die gewoon gelijk kunnen uitvoeren / opslaan.
Google zegt dat je in beveiligings instellingen een vinkje aan moet zetten bij "Downloads" in de beveiligings optie lijst, maar dit werkt dus niet.

Ik hoop dat iemand hier de oplossing weet, want ik word knettergek van die balk :P

Alvast bedankt :D

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystery
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:57
Heb je het vinkje ook aangezet bij de juiste categorie (Intranet\Trusted Sites\Internet)?
Oplossing zou namelijk wel moeten werken.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 363740

Als u de informatiebalk wilt uitschakelen, moet u dit doen voor elk type bericht.

Het blokkeren van downloads van bestanden en software via de informatiebalk stoppen

1.U kunt Internet Explorer als volgt openen: klik op de knop Start en klik vervolgens op Internet Explorer.

2.Klik op de knop Extra en klik vervolgens op Internetopties.

3.Klik op Aangepast niveau op het tabblad Beveiliging.

4.Voer een van de volgende handelingen (of beide) uit:

•U kunt de informatiebalk uitschakelen voor ActiveX-besturingselementen door in de sectie ActiveX-besturingselementen en -invoegtoepassingen van de lijst onder Automatisch vragen bij het uitvoeren van ActiveX-besturingselementen op Inschakelen te klikken.

•U kunt de informatiebalk voor het downloaden van bestanden uitschakelen door in de sectie Downloads van de lijst onder Automatisch vragen bij het downloaden van bestanden op Inschakelen te klikken.

5.Klik op OK, klik op Ja om te bevestigen dat u de wijziging wilt doorvoeren en klik nogmaals op OK.

Verdere informatie staat op: http://windows.microsoft....requently-asked-questions