In ieder geval NIET op het moment van dit schrijven
Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)
May the force be with you!!
Hij vroeg dus wel degelijk of hij uit was in NEDERLAND.Op Wednesday 14 March 2001 09:41 schreef Skywalker het volgende:
Ik zit hem op dit moment te spelen!! Het is wel de US versie maar dat maakt me niet uit!!
en niet in amerika
Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)
Verwijderd
maar er is wel een rip op internet te verkrijgen dus als je goed zoekt zul je hem mischien wel vinden
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Als er hier iemand links gaat neerkwakken gaat ie dicht, laat dat duidelijk zijn
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Ik wou het eve weten want ik heb hem ook van internet en werkt erg goed. Zeer vet spel!!!!!!!!!!!!
Verwijderd
was net nog ff bij vobis langsgegaan, om te kijken of settlers4 al in de winkel is, maar ze hadden hem nog niet, en als je vraagt wanneer hij komt lullen de :r:r:r verkopers eromheen:'( weet iemand of hij al ergens in een winkel te koop is, want ik wil graag de legale versie:9~:9~:9~ heb settlers3 en 2 ook legaal, en vind het echt een vette serie:y):9 weet iemand waar hij dus te koop is, ik wacht al zo lang:(:(:(:r:r:r|:(
mazzel
Verwijderd
:):):):):):):):9~:):):):):):):)
het moet echt snel uitkomen!!
't is zo
Ik weet wel beterOp woensdag 14 maart 2001 17:32 schreef IceStorm het volgende:
Algemene waarschuwing....
Als er hier iemand links gaat neerkwakken gaat ie dicht, laat dat duidelijk zijn.
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD