Toon posts:

[HTC Desire HD] Telefoon stuurt vanzelf sms naar iedereen

Pagina: 1
Acties:

• bart_vd
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 22-07-2020
Help.

Mijn HTC Desire HD stuurt sinds een half uur naar iedereen in mijn contacten lijst smsjes die ik ooit verzonden heb of lege smsjes. Ik weet niet om hoeveel smsjes het precies gaat maar ik ben zeer huiverig voor het antwoord. (240 contacten x random hoeveelheid sms = duur).

Ik wilde een aantal apps downloaden uit de Market (Rabobank App, WhatsApp en Angry Birds) maar dat lukte niet. Kreeg melding 'Downloaden mislukt'. Heb toen via aan/uit knop de keuze gemaakt 'Telefoon herstarten'.
Daarna bovenstaand probleem.

Inmiddels batterij uit telefoon gehaald, iemand enig idee wat nu te doen?
(Google bood me geen uitkomst.)

• Soullancer
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 21:33
Kijken of ze op de background toch draaien die apps?

Anders zou Ik eerst maar eens met een Hard-reset beginnen als dat tot je mogelijkheden behoort.. voordat je telefoonkosten de pan uitstijgen? :?

• bart_vd
Done.

Keep you posted.

• PCJR
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 22:59
Is t opgelost? Wat was er nu aan t handje?

i7-8700K@5Ghz | Dell u2410 | ColorMunki | 7D 15-85 | B&W CM8S2 | Neato Connected |

• peponline
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 27-09 11:58
doe even normaal...

[Voor 87% gewijzigd door BastiaanN op 26-10-2010 18:51]

• agoNITE
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 25-09 09:56
Pff, hoezo nu al? Het is niet alsof hij de eerste is met een Desire HD..

[Voor 14% gewijzigd door BastiaanN op 26-10-2010 18:51]

• bart_vd
Heb de reden (nog) niet kunnen achterhalen, blijken 26 smsjes uit zichzelf verzonden te zijn.
Na factory reset geen problemen meer gehad.

Als ik er ooit achter kom wat het probleem is geweest dan post ik dat uiteraard.
For now, let this topic die.

• heracles
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 28-06-2019
bart_vd schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 18:17:
Heb de reden (nog) niet kunnen achterhalen, blijken 26 smsjes uit zichzelf verzonden te zijn.
Na factory reset geen problemen meer gehad.

Als ik er ooit achter kom wat het probleem is geweest dan post ik dat uiteraard.
For now, let this topic die.
Sociale telefoon dan? Klinkt me toch als een softwarebug hoor, ik heb alleen nog maar gehoord van spyware die naar betaalde nr's smsten.
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee