Toon posts:

Fallout new vegas videokaart probleem"?

Pagina: 1
Acties:

• Giorando
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 26-08-2014
tijdens het spelen van fallout new vegas slaat het beeld opeens om in een gek raar beeld met vierkantjes en raare kleuren Zie link: >> http://img263.imageshack.us/img263/9307/screenshot0v.jpg <<
Ik heb een ATI asus 4890.
ik weet niet waar dit aan ligt
iemand een idee?

[Voor 64% gewijzigd door Giorando op 24-10-2010 20:50]

• mcsluis
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 16:06
Hoogstwaarschijnlijk defect / te warm. Wat zij de temperaturen onder load?

* Al stof verwijderd?

[Voor 24% gewijzigd door mcsluis op 24-10-2010 20:53]

• Giorando
mcsluis schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 20:52:
Hoogstwaarschijnlijk defect / te warm. Wat zij de temperaturen onder load?

* Al stof verwijderd?
de temp. is maar 54 grade van de videokaart, is dus niet te hoog, ik heb een goede kast met speciale lucht doorstroom (gamecomputer) stof ligt het niet aan want is niet stoffig.
Ja het doet zich ook voor bij andere spellen. en het duurt even voor dit zich voordoet na het opstarten. 3/4 min en dan gaat i gek doen

• Dramatic
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 15-09 18:57
Voor de HD4890 brengt het hebben van een 'speciale kast' vrijwel geen voordeel met zich mee. Ik ging namelijk van een gesloten kast naar een HAF922 met zijfan, en de temps daalden een graad of 2? Verder kan ik dit spel wel aardig spelen met mn XFX HD4890 Black Edition. Echter, de game is zo saai dat ie binnen een half uur van mn PC af was. Wel worden deze kaarten vrij warm. Hoe heb je die 54 graden gemeten? Laat GPU-Z eens meedraaien tijdens het gamen en laat de sensors de maximum temp weergeven.

• Cornelison
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 17:30
Meestal duiden dit soort artifacts op defect video-geheugen, of een videokaart die te warm wordt.

Die 54 graden heb je die gemeten onder load?

• Giorando
Dramatic schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 21:02:
Voor de HD4890 brengt het hebben van een 'speciale kast' vrijwel geen voordeel met zich mee. Ik ging namelijk van een gesloten kast naar een HAF922 met zijfan, en de temps daalden een graad of 2? Verder kan ik dit spel wel aardig spelen met mn XFX HD4890 Black Edition. Echter, de game is zo saai dat ie binnen een half uur van mn PC af was. Wel worden deze kaarten vrij warm. Hoe heb je die 54 graden gemeten? Laat GPU-Z eens meedraaien tijdens het gamen en laat de sensors de maximum temp weergeven.
bij asus word speciale software geleverd waarmee je de temp gewoon makkelijk kan zien;)

• Dramatic
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 15-09 18:57
Giorando schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 21:05:
[...]

bij asus word speciale software geleverd waarmee je de temp gewoon makkelijk kan zien;)
Hoe lees je die dan af? Alt-tab programma laden en 10 seconde later kijken? Dan is de temp weer 20 graden gedaald..

• Giorando
Dramatic schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 21:06:
[...]

Hoe lees je die dan af? Alt-tab programma laden en 10 seconde later kijken? Dan is de temp weer 20 graden gedaald..
uhm nee ik heb dat programmatje al aanstaan en als ik dan alt tab doe, kan ik het gelijk zien
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee