Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[W7*64] Live Essentials?

Pagina: 1
Acties:

• Nieknikey
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 31-10 06:42
Hoi allemaal.

Ik kreeg gisteren een updatemelding van Windows, en deze heb ik zoals altijd netjes uitgevoerd. Het betreft het bijwerken van Live Essentials, waar Live Messenger onder zou vallen. Deze update heb ik dus uitgevoerd maar deze nieuwe MSN bevalt mij dus écht totaal NIET. Het overzicht is klote, videochat is klote, opties zijn klote en zeg maar alles is klote.

Hoe krijg ik in godsnaam deze zooi van mijn PC om hier de vorige versie van MSN op te zetten?
(kan namelijk geen uninstal vinden)

[ Voor 3% gewijzigd door Nieknikey op 24-10-2010 20:44 ]

• Lars Kremers
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:14
Probeer deze is te executen.

C:\Program Files\Windows Live\installer\wlarp.exe

• Nieknikey
De map \Windows Live\ bevat alleen de mappen Family Safety en Mail, er is geen map Installer te vinden :S

• Lars Kremers
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:14
%programfiles(x86)%\Windows Live\Installer

voer dit is uit in uitvoeren

• Nieknikey
Ah mooi was weer vergeten dat ik een 64 bit systeempje heb :p Hij is nu bezig met Messenger te verwijderen. Hartstikke bedankt!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-10 23:39

danplo

The Force is strong with me

Mooi hier zocht ik ook al naar, thanks.
Heb ook een 64bit systeem, en messenger bevalt mij ook niet meer.
Maar gewoon trillian installeren, minder poespas allemaal.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:22
Uhm, de nieuwe Live Messenger kan je qua interface precies hetzelfde krijgen als de oudere versies?
Google maar naar compact view / full view en dan voor MSN ofzo =)

Ok, omdat ik niet lui ben vandaag, zie http://windowsteamblog.co...pact-view-you-decide.aspx

[ Voor 33% gewijzigd door mrFoce op 25-10-2010 04:37 . Reden: link toegevoegd ]

• Nieknikey
Deze is in compact modus niet hetzelfde, ook in gesprekken is de interface way different dan bij de oude msn. Ik mis bijvoorbeeld de oude vertrouwde smileys en de knoppen langs de webcam bij videogesprekken.

Het is me overigens niet gelukt om een oude versie van msn te vinden, en de installer van softonic gaf error messages aan? :S

Verwijderd

Nieknikey schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 14:08:
Deze is in compact modus niet hetzelfde, ook in gesprekken is de interface way different dan bij de oude msn. Ik mis bijvoorbeeld de oude vertrouwde smileys en de knoppen langs de webcam bij videogesprekken.

Het is me overigens niet gelukt om een oude versie van msn te vinden, en de installer van softonic gaf error messages aan? :S
nieuwe msn is inderdaad anders, je kan ook je schermnaam niet aanpassen.
je moet eerst even deepclean script gebruiken,
daarna misschien even ccleaner oid gebruiken en daarna de oude versie installeren.

links staan hier:
oude versie moet je even hier downloaden: http://www.microsoft.com/...8267802f57&displayLang=nl
deepclean: http://rapidshare.com/fil...WLMessenger_DeepClean.zip

edit: vraag me wel af wat softonic met WLM te maken heeft.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2010 17:40 ]

• Nieknikey
Bedankt voor de deepclean scripts. Ik vond een setup op softonic van een oudere WLM, maar deze gaf de error dat er een recentere versie van WLM aanwezig was. Ga zometeen even met dat scriptje aan de slag ^^ Bedankt!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:56
Bedankt voor dit topic. Kreeg ook de nieuwe WLM maar ben hier ook totaal niet over te spreken. Daarna vond ik het nog vervelender dat er geen oude versie te vinden was (Waren er wel maar of in t engels of oude build) heb nu degene die hierboven is genoemd, hopelijk is dit de nieuwste (ok op 2011 na) versie.

Ik heb nou wel zo´n `bestand niet gevonden` icoon in plaats van het normale pictorgram. Weet iemand hoe dit op te lossen is?

[ Voor 17% gewijzigd door Lizardz op 25-10-2010 21:19 ]

Pagina: 1