[SONY BRAVIA]Blijft naar kanaal Holland Doc springen

Pagina: 1
Acties:

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-02 18:42
Ik heb vandaag een nieuwe KDL-32EX402AEP gekocht en heb een Caiway digitaal pakket met CI+ module. Ik kan gewoon alle zenders vinden en netjes alles kijken, analoog en digitaal, HD en SD. Alleen als ik aan het kijken ben (bv Nederland 1) dan springt de TV opeens naar het kanaal Holland Doc! Als ik dit kanaal verplaats naar een ander nummer (ipv 118 naar 150) dan springt hij netjes naar dat kanaal toe, altijd Holland Doc.

Als hij daar op springt dan moet ik eerst op HOME drukken en dan staat het vorige kanaal (bv NL1) al voorgeselecteerd, klik ik daarop dan kan ik gewoon weer kijken. Maar na een paar seconden (tussen de 20 en 1 minuut) dan krijg ik weer Holland Doc.

Het kanaal Holland Doc heb ik ook niet het pakket maar ik krijg een zwart scherm met "Even wachten aub", als ik vorige en vorige gebruik dan krijg ik geen beeld meer totdat ik omschakel via HOME.

Heb net een firmware update gedaan naar de nieuwste versie en al paar keer een factory reset maar nogsteeds hetzelfde probleem.

Wat kan dit zijn echt hoe los ik het op!? :(

Verwijderd

Je hebt het zelde probleem als ik, en andere Sony bravia 2010 gebruikers in kombinatie
met Caiway sinds 10-10-10. :(
Sony en Caiway zijn bezig met nieuwe software, omdit probleem op te lossen.
Even geduld is mijn verteld door Sony !!!
Heb zelf momenteel de samsung SMT- C7140 erweer aan hangen.

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-02 18:32
De EX402 EX600 en EX302 zijn daarom ook nog niet gecertificeerd. Sinds de release zijn er problemen met enkele toestellen. Dus even rustig afwachten.

• Megamind
mrc16 schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 23:52:
De EX402 EX600 en EX302 zijn daarom ook nog niet gecertificeerd.
Dat lijkt mij niet helemaal correct:
http://www.sony.nl/article/caiway-modellen-2010
Daar staat deze TV gewoon tussen en daar ben ik ook op afgegaan.

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-02 18:32
Megamind schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 23:56:
[...]

Dat lijkt mij niet helemaal correct:
http://www.sony.nl/article/caiway-modellen-2010
Daar staat deze TV gewoon tussen en daar ben ik ook op afgegaan.
NOOIT doen! die lijst klopt van geen kant. De enige lijst die klopt staat op de website van Ziggo en Caiway!

De Caiway lijst:

http://www.caiway.nl/site...e_televisies_CaiwayV6.pdf

Sony kan hoog en laag springen, maar uiteindelijk bepaald de kabelmaatschappij of het toestel geschikt is, na uitgebreid testen.

[ Voor 23% gewijzigd door WidgetTWW op 25-10-2010 00:14 ]

• Megamind
Hm dat was dan mijn fout, toch vind ik het een vreemd verhaal, een lokale dealer vertelde mij dat deze TV prima werkte omdat het ook met Ziggo werkte, waarom werken sommige TV's wel en sommige niet, dat hele digitale TV forceren is 1 grote ongeteste rotzooi.
Pagina: 1