Toon posts:

Flash player niet meer te gebruiken na update *

Pagina: 1
Acties:

• carcassonne
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 24-04 09:25
ik luister graag naar muziek via youtube. net een paar minuten gelden gaf hij aan dat ik mijn flashplayer moest bijwerken. en dat heb ik gedaan oude instalatie werwijderd en een nieuwe instalatie gedouwnload en geinstaleerd..
echter werkte dat niet. en bleven de zelfde broblemen.

hoe kan ik adobe flashplayer opnieuw instalerren. zodat ik weer youtube filmpjes kan kijken?.

groetjes.

• F_J_K
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Definieer 'werkt niet' even beter, dan pas ik ondertussen de topictitel even aan ('problemen' is zachtgezegd zinloos als titel).

Welke foutmelingen krijg je, welk OS heb je, wat staat er in je event log (als je Windows gebruikt), welke browsers heb je geprobeerd, wat zijn de instellingen daarvan (zoals scriptblockers of adblockers)?

Inkoppertje: verwijder volledig, reboot, zorg dat je geen al te rare settings hebt in OS of browser, herinstalleer, reboot, probeer nog eens.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• perejoseph
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 16:53
Ik zit hier met hetzelfde probleem. Ik kreeg de melding dat ik mijn Flash moest upgraden. Nadat ik dit had gedaan ging ik slapen. Toen ik vandaag mijn op facebook wou, en een flash game (onslaugh 2 :)) wou spelen, gaf hij problemen. Bij facebook krijg ik alleen droge tekst te zien en bij onslaught 2, wilt de website wel laden, maar de flash game niet.
Toen ik de flash player wou herinstalleren (en via de Adobe DLM) gaf Firefox de foutmelding "-228" bij het installeren van die DLM. Daaropvolgend zocht ik op google naar een directe link naar flash. Deze geinstalleerd maar het probleem is nog steeds niet verholpen. Zelfs na een herinstallatie van windows 7 (was toch hoognodig) is het probleem er nog steeds.
Zijn er nog mensen met dit probleem of weten ze hoe dit op te lossen?

• F_J_K
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Flash laat Firefox (Plugin Container) crashen is er nog een. carcassonne, je hebt niet meer de moeite genomen om te reageren dus ik ga er van uit dat je de moed hebt opgegeven en/of het al weer werkt (hoe?) Maar het zou handig voor anderen zijn als je nog wel even bevestigt dat je ook Win7 gebruikt (en ook Firefox?) zodat anderen in ieder geval weten wat het patroon is. Misschien kunnen we daar wat mee :)

Inhoudelijk: aangenomen dat dit een meer voorkomend probleem is en dit als bugmelding al is doorgegeven aan Adobe (aanrader :Y) komt er hopelijk een bugfix. Tot die tijd zou je juist naar een oudere versie van Flash kunnen kijken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• perejoseph
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 16:53
Het probleem is hier opgelost. Facebook, onslaught, youtube, enz werkt allemaal meer. Hoe dit is gebeurd weet ik niet.
Ik gebruikte inderdaad Windows 7 en Firefox (nog steeds)

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee