Ik heb nu al een tijdje windows 7 en ik ergerde me er soms aan dat ik niet iets kon verwijderen omdat ik niet de administrator rechten had. ik heb laatst door middel van c:\ > eigenschappen > beveiliging ... ervoor bezorgt dat ik volledige rechten had over alle bestanden en mappen.
Nu wil ik een spel installeren (fallout new vegas) maar dat doet hij niet geheel correct. de installatie van het spel gaat goed, alleen daarna vraagt hij of ik directx 9.0c wil installeren en microsoft visual c++ redistributable package wil installeren.
als ik dat wil doen geeft mijn pc een foutmelding :
unable to execute file: D:\games\fallout new vegas\redists\directx\DXSETUP.exe
Create progress failed; code 740 u hebt niet de benodigde bevoegtheden voor deze bewerking.
Ik denk dat het te maken heeft met de administrator rechten die ik heb veranders.
Iemand een idee dit op te lossen?
Nu wil ik een spel installeren (fallout new vegas) maar dat doet hij niet geheel correct. de installatie van het spel gaat goed, alleen daarna vraagt hij of ik directx 9.0c wil installeren en microsoft visual c++ redistributable package wil installeren.
als ik dat wil doen geeft mijn pc een foutmelding :
unable to execute file: D:\games\fallout new vegas\redists\directx\DXSETUP.exe
Create progress failed; code 740 u hebt niet de benodigde bevoegtheden voor deze bewerking.
Ik denk dat het te maken heeft met de administrator rechten die ik heb veranders.
Iemand een idee dit op te lossen?