Toon posts:

administrator rechten windows 7 zorgt voor problemen?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Giorando
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 26-08-2014
Ik heb nu al een tijdje windows 7 en ik ergerde me er soms aan dat ik niet iets kon verwijderen omdat ik niet de administrator rechten had. ik heb laatst door middel van c:\ > eigenschappen > beveiliging ... ervoor bezorgt dat ik volledige rechten had over alle bestanden en mappen.

Nu wil ik een spel installeren (fallout new vegas) maar dat doet hij niet geheel correct. de installatie van het spel gaat goed, alleen daarna vraagt hij of ik directx 9.0c wil installeren en microsoft visual c++ redistributable package wil installeren.
als ik dat wil doen geeft mijn pc een foutmelding :
unable to execute file: D:\games\fallout new vegas\redists\directx\DXSETUP.exe
Create progress failed; code 740 u hebt niet de benodigde bevoegtheden voor deze bewerking.

Ik denk dat het te maken heeft met de administrator rechten die ik heb veranders.

Iemand een idee dit op te lossen?

• Ike.
  • Registratie: juni 2009
  • Niet online
Nieuw topic is niet echt nodig...
directx 9.0c probleem fallout new vegas

Je hebt de admin rechten op die manier niet veranderd.
Je zegt dat je C: hebt aan gepast, je spel staat op D:...

http://www.windows7news.c...-7-administrator-account/

[Voor 18% gewijzigd door Ike. op 24-10-2010 19:27]

• Giorando
Ike. schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 19:25:
Nieuw topic is niet echt nodig...
directx 9.0c probleem fallout new vegas

Je hebt de admin rechten op die manier niet veranderd. je hebt de C instellingen veranderd. spel staat in D

http://www.windows7news.c...-7-administrator-account/
nee ik heb het via rechtsklikken op de c schijf gedaan (en op D schijf) en toen naar eigenschappen gegaan, beveiliging > geavanceerd > eigenaar > bewerken > 'mezelf instellen' > 'eigenaar van alle onderliggende containers en toepassen op alle bestanden en objecten vervangen' aangevinkt

• Xentor
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 10:54
Giorando schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 19:30:
[...]

nee ik heb het via rechtsklikken op de c schijf gedaan (en op D schijf) en toen naar eigenschappen gegaan, beveiliging > geavanceerd > eigenaar > bewerken > 'mezelf instellen' > 'eigenaar van alle onderliggende containers en toepassen op alle bestanden en objecten vervangen' aangevinkt
DXSETUP gewoon ff opstarten vanuit:
D:\games\fallout new vegas\redists\directx\DXSETUP.exe

Dan spel weer opstarten en hij doet het ligt aan windows 64 bit home premium d8 ik. Had mn broer net ook met mafia 2, Exact zelfde.

iRacing profiel | Ryzen 5800x | 6700XT

• Gé Brander
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 20:17

Gé Brander

MS SQL Server

Wat jij gedaan hebt is niet de juiste methode om extra rechten te krijgen om iets te installeren. Je had die actie op het filesysteem helemaal niet hoeven te doen. Als je gewoon de setup als Administrator gestart had, dan had het goed moeten gaan.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• Giorando
c70070540 schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 20:34:
Wat jij gedaan hebt is niet de juiste methode om extra rechten te krijgen om iets te installeren. Je had die actie op het filesysteem helemaal niet hoeven te doen. Als je gewoon de setup als Administrator gestart had, dan had het goed moeten gaan.
Weet je een manier om alles weer terug te draaien?
want nu zit ik dus met verkeerde admin rechten instellingen enzo..

• Gé Brander
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 20:17

Gé Brander

MS SQL Server

Giorando schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 20:41:
[...]

Weet je een manier om alles weer terug te draaien?
want nu zit ik dus met verkeerde admin rechten instellingen enzo..
Ik zou de setup opnieuw starten (met admin rechten dus!), waarschijnlijk geeft hij een optie uninstall of repair aan, en dan repair kiezen.

In ieder geval niet opnieuw gaan rommelen met rechten op filesysteem.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• bnbaz
  • Registratie: september 2005
  • Niet online
Hardware & Spielerij AlgemeenSpielerij - Problemen & Vragen ;)

En: Titelfix: 'administrator rechten windows 7 zegt voor problemen?' → 'administrator rechten windows 7 zorgt voor problemen?'

• Giorando
TheZeroorez schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 23:17:
Hardware & Spielerij AlgemeenSpielerij - Problemen & Vragen ;)

En: Titelfix: 'administrator rechten windows 7 zegt voor problemen?' → 'administrator rechten windows 7 zorgt voor problemen?'
Hoe kan ik er op een goede manier voor zorgen dat ik administrator word van alles? ik heb nu namelijk iets ingestelt dat je bij het opstarten kan kiezen tussen 'admin. en mijn eigen account' zeg maar.
als ik via admin doe kan ik fallout gewoon spelen, maar niet via mijn eigen account.
het ligt dus wel aan de rechten die ik niet heb op mijn eigen account.
hoe stel ik in dat ik alle rechten heb?

• Giorando
c70070540 schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 21:41:
[...]

Ik zou de setup opnieuw starten (met admin rechten dus!), waarschijnlijk geeft hij een optie uninstall of repair aan, en dan repair kiezen.

In ieder geval niet opnieuw gaan rommelen met rechten op filesysteem.
Hoe kan ik er op een goede manier voor zorgen dat ik administrator word van alles? ik heb nu namelijk iets ingestelt dat je bij het opstarten kan kiezen tussen 'admin. en mijn eigen account' zeg maar.
als ik via admin doe kan ik fallout gewoon spelen, maar niet via mijn eigen account.
het ligt dus wel aan de rechten die ik niet heb op mijn eigen account.
hoe stel ik in dat ik alle rechten heb?
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee