Ik ben inmiddels een paar weken bezig met het uitzoeken van een degelijke laptop die geschikt zou zijn voor waar ik het voor wil gebruiken.
Echter kom ik er zelf niet uit, ik heb niet genoeg ervaring met laptops om een goeie beslissing te nemen, en ik weet niet of de eisen die ik stel uberhaupt reëel zijn.
Op dit moment is mijn PC eigenlijk aan vervanging toe, ik heb haar al ongeveer 3-4 jaar, en ze begint een beetje kuren te krijgen. Aangezien ik binnenkort ga studeren dacht ik dat ik inplaats van een nieuwe PC in elkaar te zetten, een laptop zou nemen.
De eisen die ik aan een laptop/PC stel zijn;
Minimaal een i5 processor
6+ GB geheugen
Minimaal 500GB HDD met 7200RPM
Scherm diagonaal van 16-17.3" met full HD scherm (1080pi)
Een videokaart die games van nu soepel kan laten lopen
Accu die tijdens schoolwerk toch zeker 4 uur mee gaat.
Mijn budget op dit moment is 1500 euro.
De laptops die ik nu op het oog heb zijn de nieuwe Dell XPS 17.
De Sony Vaio VPC-F13S0E
Of een Dell Studio 17
Het nadeel aan de laatste vind ik dat het geen HD scherm heeft.
ik zou graag wat feedback ontvangen, en eventueel andere suggesties. Ik heb de threads voor de desbetreffende laptops doorgenomen, maar ik kom er toch niet uit!
Echter kom ik er zelf niet uit, ik heb niet genoeg ervaring met laptops om een goeie beslissing te nemen, en ik weet niet of de eisen die ik stel uberhaupt reëel zijn.
Op dit moment is mijn PC eigenlijk aan vervanging toe, ik heb haar al ongeveer 3-4 jaar, en ze begint een beetje kuren te krijgen. Aangezien ik binnenkort ga studeren dacht ik dat ik inplaats van een nieuwe PC in elkaar te zetten, een laptop zou nemen.
De eisen die ik aan een laptop/PC stel zijn;
Minimaal een i5 processor
6+ GB geheugen
Minimaal 500GB HDD met 7200RPM
Scherm diagonaal van 16-17.3" met full HD scherm (1080pi)
Een videokaart die games van nu soepel kan laten lopen
Accu die tijdens schoolwerk toch zeker 4 uur mee gaat.
Mijn budget op dit moment is 1500 euro.
De laptops die ik nu op het oog heb zijn de nieuwe Dell XPS 17.
De Sony Vaio VPC-F13S0E
Of een Dell Studio 17
Het nadeel aan de laatste vind ik dat het geen HD scherm heeft.
ik zou graag wat feedback ontvangen, en eventueel andere suggesties. Ik heb de threads voor de desbetreffende laptops doorgenomen, maar ik kom er toch niet uit!