multiple monitors in nvidia control panel doet niet meer

Pagina: 1
Acties:

• De Chick
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18-09-2023
Goeiedag,

Terwijl ik juist probeer mijn computer beter te maken, gaat ik alleen stappen terug. Ik kon eerst in mijn nvidia control panel kiesen tussen mijn pc beeld scherm en mijn TV. Denet de nieuwste driver gedownload en weg was het "tabje" met "Multiple monitors" in nvidia control panel. Hoe krijg ik dit weer terug? Tevens ken ik in het beeldscherm confiquratie van windows XP ook niet meer kiesen tussen mijn pc beeldscherm en de TV. Dr staan nu 3 beeldschermen (:S) maar 1tje die ge activeerd staat en die andere zijn grijs.
Ik had eerst een site gevonden die perfect uit legde hoe je weer dat tabje kreeg met multiple monitors in nvidia control panel maar dat ken ik ook niet meer vinden.

Groeten, Mike

• De Chick
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18-09-2023
Deze heb ik op gelost. Had ik bijna een nieuwe videokaart bestelt :P

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Voor andere medetweakers is het wel zo handig als je ook erbij schrijft hoe je het opgelost hebt want op die manier hebben anderen ook meteen de oplossing wanneer zij hetzelfde probleem hebben.

En verder raad ik je aan toch eens een beetje beter op je Nederlands schrijven te letten want kieSen komt in mijn woordenboek niet voor, en woorden als denet etc. Dit is namelijk voor anderen niet plezierig lezen als je eerst je schrift moet gaan ontcijferen.

• Kobus Post
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-01 18:18
Daar heb je toch nView voor?
Klik daarvoor op het nvidia icoontje in je taakbalk en ga dan naar nView-beeldscherminstellingen en je kan je gewenste monitor setup instellen

[ Voor 8% gewijzigd door Kobus Post op 25-10-2010 20:25 ]

No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.