Een paar weken terug stopte ik een nieuwe DVD branden in mijn PC. Tijdens het installeren stootte ik tegen m'n Mugen op. Had zelf het idee dat het niet echt iets zou uitmaken. Vervolgens stop ik m'n kast netjes dicht en wil m'n CPU fan niet blijven draaien bij het opstarten. Ik denk dat ik misschien m'n fan heb beschadigd door hem te hard aangetikt te hebben. Dus daarna heb ik die CPU fan eruit gehaald en die even snel vervangen met de standaard koeling die je bij je CPU krijgt. Puur om even die 4 pin slot op te vullen. De koeling hangt er dus naast, en zit voor de rest niet aangesloten aan de processor. De Mugen rust daar nog altijd op.
Deze keer draaide bij het opstarten alle fans, LEDs staan aan, HDDs bewegen vrolijk mee, MAAR ik krijg geen beeld. Dus ik heb de kabeltjes van m'n monitor verwisseld, m'n monitor verwisseld, m'n videokaart verwisseld en zelfs m'n BIOS gereset. Maar dit heeft allemaal niets geholpen. Iemand enig idee wat er mis zou kunnen zijn?
Specs:
Cooler Master CM 690
Processor: AMD Phenom II X4 955
Videokaart: HD 5770 Hawk
HDD: 2 x Samsung SpinPoint F1 Desktop Class HD322HJ
Powersupply: CoolerMaster Real Power M520 Modular PSU
Koeler: Scythe Mugen 2 rev.B SCMG-2100
Moederbord: Gigabyte GA-770TA-UD3
Gehuegen: Kingston ValueRAM 4 GB : 2 x 2 GB
Deze keer draaide bij het opstarten alle fans, LEDs staan aan, HDDs bewegen vrolijk mee, MAAR ik krijg geen beeld. Dus ik heb de kabeltjes van m'n monitor verwisseld, m'n monitor verwisseld, m'n videokaart verwisseld en zelfs m'n BIOS gereset. Maar dit heeft allemaal niets geholpen. Iemand enig idee wat er mis zou kunnen zijn?
Specs:
Cooler Master CM 690
Processor: AMD Phenom II X4 955
Videokaart: HD 5770 Hawk
HDD: 2 x Samsung SpinPoint F1 Desktop Class HD322HJ
Powersupply: CoolerMaster Real Power M520 Modular PSU
Koeler: Scythe Mugen 2 rev.B SCMG-2100
Moederbord: Gigabyte GA-770TA-UD3
Gehuegen: Kingston ValueRAM 4 GB : 2 x 2 GB