Toon posts:

CAM CI module niet aan de praat

Pagina: 1
Acties:

• Calivaro
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 24-11-2010
Hallo,

Wie kan mij helpen want ik snap er niks meer van.

Ik heb een LCD tv gekocht de Samsung c650.

Ideaal want er kan een cam module in van Ziggo voor digitale televisie.
Nu heb ik gister al de kaart geactiveerd en heb nog steeds geen beeld.
Ja alleen nederland 1 HD en het ziggo kanaal.

Het vreemde is dat ik gister avond Ned 1, 2 , Net 5 , Discoverychannel en National geographic had.
Nu druk ik mijn tv vanmorgen weer aan en heb ik weer alleen Ned. 1.

Ik heb de volgende dingen geprobeerd:

op nieuw configureren.
Instellingen keer aangepast en weer terug gezet.
TV half uur uit laten staan
Cam module keer in en uit.

Heb gister avond ook Ziggo gebeld maar die komen doodleuk met een antwoord dat ik over 48 uur moet terug bellen want dan kunnen ze de kaart resetten. Dus daar heb ik ook niks aan.

Kan iemand mij alstublieft helpen? want ik weet het niet meer.

Alvast bedankt

Met vriendelijke groet,

• mvdam
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 21:53

mvdam

EV-Gekkie

Ik denk dat het raadzaam is om gewoon even te wachten op wat Ziggo je gaat vertellen over 48 uur ;). Waarschijnlijk is de activatie van je kaart niet helemaal 100% oid ;)

Privé: Leaf 2018 Béta MUXSAN 60kWh - Zakelijk: Tesla Model 3 LR AWD + Hyundai Kona 64kWh

• Jolly_Jumper
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 21:45
Welke melding krijg je bij de overige zenders? (E16, E19, E30 etc) Let er overigens wel op dat je eerst de installatie uitvoert en dan pas de module + SC in de televisie stopt.

[Voor 45% gewijzigd door Jolly_Jumper op 24-10-2010 14:40]

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee