Toon posts:

kan gebruikersaccount niet laden

Pagina: 1
Acties:

• 3p0xx
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 03-06-2012
hallo beste mensen.
Ik heb nu echt een probleem en het is mij een totaal raadsel!
Als ik xp opstart en mijn (admin)account wil opstarten.. krijg ik volgende
vallue creation failed dat line 422 .
het maffe is nu dat hij perfect start als ik mijn externe hdd heb aangesloten! als deze dus verwijderd is kan mijn account niet geladen worden. please help me! :?

• Speedmaster
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 21:29

Speedmaster

Make my day...

3p0xx schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 12:02:
hallo beste mensen.
Ik heb nu echt een probleem en het is mij een totaal raadsel!
Als ik xp opstart en mijn (admin)account wil opstarten.. krijg ik volgende
vallue creation failed dat line 422 .
het maffe is nu dat hij perfect start als ik mijn externe hdd heb aangesloten! als deze dus verwijderd is kan mijn account niet geladen worden. please help me! :?
Problemen met booten, hoe kan je ze oplossen.

• 3p0xx
hallo tuut-tuut. ik zal eens een kijkje gaan nemen op die link. THANKS!

• 3p0xx
heb net gekeken tuut-tuut. maar het is dus zo dat de pc gewoon normaal opstart als een externe hdd van 1,5 tb aangesloten is. als ik deze dus niet op de usb aansluit dan kan ik niet aanmelden en krijg ik de volgende meldingen.
1: value creation failed at line 422
2: error 10047 logging to syslog will not work (unable to open socket)
3: het systeem kan niet aanmelden om de volgende fout (onvoldoende opslag beschikbaar om opdracht te verwerken) heb nog 20gig op interne hdd!

De externe hdd moet dus aangesloten zijn om te kunnen inloggen en wanneer ik deze verwijder dan kan windows mijn account niet meer laden.
ik heb natuurlijk gekeken of ik wellicht processen zie draaien op mijn externe hdd die dan nodig zijn voor het opstarten van mijn account maar ik kan daar niets vinden (zijn films en fotos)

• 3p0xx
niemand die zich iets kan bedenken? .. ik vraag niet snel om hulp en meestal kom ik wel ergens achter, dit laat mij echter niet met rust! ik zou heel graag willen weten wat dit kan zijn.

• sanfranjake
  • Registratie: april 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Had je die externe disk wellicht ook aangesloten tijdens de laatste herinstallatie van je pc, en sindsdien vrij consistent aangesloten?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• 3p0xx
hallo sanfranjake.
nee deze 1,5 tb hdd heb ik een ruime tijd na eerste instal pas aangesloten.
De pc starte eerst perfect zonder enige externe hdd. het vreemde is dat hij deze blijkbaar nodig heeft voor wat voor reden dan ook.. kan met de aangesloten hdd niet inloggen en krijg telkens-> kan gebruikersprofiel niet laden windows zal met een standaard profiel inloggen. maar dit werkt ook niet. als ik mijn hdd aansluit start alles goed door en kijk ik bij deze computer -c - documents en settings - user en zie dan een pas gemaakte map met TEMP.computernaam (ik denk voor het standaard account) ik zie echt geen files op de externe hdd (ook niet verborgen) welke echt van belang zouden zijn voor het windows account. ook heb ik eens geprobeerd de pc te foppen met een andere externe hdd.. maar hij wil precies deze externe hdd en anders kan ik onder geen enkel profiel inloggen. heb ook al geprobeerd een nieuw admin account aan te maken maar deze crasht ook zonder de externe hdd. Dit heb ik nog nooit meegemaakt erg vaag |:(

• 3p0xx
ik ga straks eens proberen een xp repair te draaien van de xp/cd af. hoop echt dat dit gaat werken! is redelijk balen aangezien ik me een paar dagen geleden besefte dat het beter is om een full-backup te maken en deze elende vlak voor het maken van de backup begon. heb gegoogled tot ik dr bij neer viel. is hier nog ergens een echte genie aanwezig want dit gaat mij echt boven de pet 8)7
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee