kan me draadloze toetsenbord achter niet meer sluiten

Pagina: 1
Acties:
  • 189 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 359147

Topicstarter
Beste mensen,
Ik zit met een klein probleem, als ik mijn toetsenbord aansluit achter in de usb poort doet hij het niet.
Als ik hem half erin steekt brand de connector wel maar doet die niks.
als ik hem voor aansluit dan doet hij het gewoon.

Me telefoon kan ik wel gewoon aansluiten achter en die doet het gewoon.
Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Welk toetsenbord? Welke PC? Welke hardware? Welke Windows versie? Al andere USB poorten geprobeerd?

Er zijn geen helderzienden hier :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm30
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-04 20:06
Anoniem: 359147 schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 11:35:
Beste mensen,
Ik zit met een klein probleem, als ik mijn toetsenbord aansluit achter in de usb poort doet hij het niet.
Als ik hem half erin steekt brand de connector wel maar doet die niks.
als ik hem voor aansluit dan doet hij het gewoon.

Me telefoon kan ik wel gewoon aansluiten achter en die doet het gewoon.
Iemand enig idee?
word je telefoon ook opgeladen als je hem er achter in steekt? want anders lijkt me dat de USB poorten je tobo niet meer van prik kunnen voorzien.

gametag: estruqiarixs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDA441
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-02 11:22
Wacht even hé? Je zei dat de connector brand. Heb je dan een connectieknop op de achterkant van je toetsenbord? Zo ja, druk dan daar aar eens op ;)
Maar aangezien die aan de voorakant werkt, kan het ook zijn dat de drivers voor je tobo aan de voorkant zijn geïnstalleerd.

[ Voor 29% gewijzigd door CDA441 op 24-10-2010 12:53 ]

Mijn motorblog | Mijn motovlogkanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:04

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

bhola, je bent nog niet zo lang op GoT aanwezig, maar toch heb je een flinke verzameling slotjes te pakken. Misschien tijd om eens stil te staan bij wat we zeggen in sluitmessages en in Het algemeen beleid :o

1) GoT is geen helpdesk. Er zijn wel veel mensen met kennis van zaken die jou kunnen en willen helpen, maar we verwachten in ruil daarvoor dat jij ook de moeite doet, dus dat je zelf op zoek gaat naar oplossingen en dingen probeert, en als je er niet uitkomt duidelijk aangeeft wat de situatie is, waar en hoe je gezocht hebt (zoektermen!), wat je vond (links!), wat je geprobeerd hebt en wat er toen gebeurde. Dat doe je hier niet, dus lijkt het alsof je geen inzet toont. Dat nodigt mensen niet uit om jou te helpen.

2) We zijn niet helderziend. Zelfs met de beste wil in de wereld kunnen wij niet ruiken wat er aan de hand is als je niet aangeeft om wat voor apparaten het gaat, en wat er gebeurt als je ze in andere combinaties (andere PC, andere USB device) aansluit.

Omwille van bovenstaande twee redenen gaat ook dit topic op slot. Graag voordat je een volgend topic opent daadwerkelijk stilstaan bij wat we zeggen, want zoals je nu post heeft niemand wat aan - wij niet maar ook jij niet!

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.