Toon posts:

Android en Activesync

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Drieze
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 11:04
Hallo,

kan iemand mij helpen met het volgende aub:

Op mijn pc op het werk heb ik active sync staan. Vroeger had ik een htc met windows mobile en toen had ik enkel maar de gsm via usb aan de computer te hangen en begon het synchroniseren van mijn agenda in Outlook.

Echter nu wil ik ik mijn agenda synchroniseren met mijn Desire maar Active Sync herkent mijn Desire niet. Hoogst waarschijnlijk doordat er geen Windows Mobile opstaat :-)

Is er iemand die mij kan helpen hoe ik mijn agenda toch via Active Sync kan synchroniseren? Bijkomende programma's installeren is echter niet mogelijk. Op de pc's op het werk hebben we héél weinig rechten.
Alles moet via de "administrator" gebeuren, maar dit is geen persoon maar een dienst van een 30tal personen. Op het netwerk van het werk staan een 1000-tal pc's verspreid over héél vlaanderen...
Het is dus niet mogelijk om even te bellen naar een persoon met de vraag om een programma te laten installeren op mijn pc om de synchronisatie uit te voeren.

Hopelijk kan iemand mij helpen.

Alvast bedankt!

• job
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 08:16
Je android mobiel synchroniseert zijn agenda met google calendar.
Jij moet dus google calendar weer synchroniseren met outlook. Als je daarnaar op zoek gaat met google en de tweakers search kom je echt honderderden pagina's tegen.

• Derice
  • Registratie: april 2004
  • Niet online

Derice

Jamaica has a bobsled team!

Je zegt het zelf al:
Active Sync kan geen Android toestellen synchroniseren. Nu niet, nooit niet.
Je MOET dus een specifieke applicatie daar voor gebruiken. HTC Sync is dat geloof ik voor de Desire.

Beschikbaar als Freelance Fotograaf
Mijn reizen over de wereld
Foto's waar ik trots op ben

• Twee Dee
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 09:21

Twee Dee

Even geen ondertitel

Wil je per sé via je PC synchroniseren ivm je dataverbruik? De desire heeft namelijk een app om direct met je Exchange server te synchroniseren.

Als ik geen ondertitel doe dan ga ik toch ook niet wel iets in mijn signature zetten toch? Nou dan.

• Drieze
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 11:04
job schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 10:36:
Je android mobiel synchroniseert zijn agenda met google calendar.
Jij moet dus google calendar weer synchroniseren met outlook. Als je daarnaar op zoek gaat met google en de tweakers search kom je echt honderderden pagina's tegen.
Dat heb ik ondertussen al gevonden, maar mijn probleem is dat ik geen software op mijn werkpc kan installeren. Dus geen HTC Sync, geen Google Sync, ...

Ook de gegevens van de exchange server opvragen aan onze help-desk is niet mogelijk. Ze zijn nogal streng en in principe mogen enkel kaderleden hun gsm synchroniseren met outlook via ActiveSync. Die hebben dus allemaal een winmo-phone.
Tenzij ik deze gegevens uit Outlook zelf kan halen?

Alvast bedankt voor jullie hulp.
Ik had gehoopt dat er ergens een app bestond die mijn Desire kan laten communiceren met Active Sync op mijn werkpc, maar blijkt dat dit niet bestaat :(

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee