Hallo,
ik bezit een Acer Aspire 7730g, 2.2ghz dual core(T6600).
Sinds een paar weken geeft de laptop af en toe een zeer hoge piep.
50% van de keren gaat deze piep vergezeld met het vast lopen van Firefox en Explorer.
Muziek e.d. gaan gewoon door, ook al is Firefox(die dan vastloopt) de bron.
Na een aantal keer dit probleem te hebben gehad, sprong mijn kat van een halve meter hoogte op mijn laptop, dus niet met een grote kracht ofzo.
Meteen stopte de piep, en de laptop herstelde ook direct van het vastlopen.
De keer hierna, dacht ik, niet geschoten is altijd mis, en gaf een hele lichte tik(zelfde kracht als een wegwerpaansteker op je laptop laten vallen, bijna geen kracht of impact dus) op mijn laptop,
en deze herstelde direct van het probleem.
Nu ga ik dit niet dagelijks 10x doen, want dit kan nooit goed zijn, en het helpt ook maar 20% van de keren dat deze vastloopt.
Nu hoop ik dat iemand ervaring of een oplossing of verdere informatie heeft met/voor/over dit probleem heeft.
Alvast bedankt.
Owen Woods
ik bezit een Acer Aspire 7730g, 2.2ghz dual core(T6600).
Sinds een paar weken geeft de laptop af en toe een zeer hoge piep.
50% van de keren gaat deze piep vergezeld met het vast lopen van Firefox en Explorer.
Muziek e.d. gaan gewoon door, ook al is Firefox(die dan vastloopt) de bron.
Na een aantal keer dit probleem te hebben gehad, sprong mijn kat van een halve meter hoogte op mijn laptop, dus niet met een grote kracht ofzo.
Meteen stopte de piep, en de laptop herstelde ook direct van het vastlopen.
De keer hierna, dacht ik, niet geschoten is altijd mis, en gaf een hele lichte tik(zelfde kracht als een wegwerpaansteker op je laptop laten vallen, bijna geen kracht of impact dus) op mijn laptop,
en deze herstelde direct van het probleem.
Nu ga ik dit niet dagelijks 10x doen, want dit kan nooit goed zijn, en het helpt ook maar 20% van de keren dat deze vastloopt.
Nu hoop ik dat iemand ervaring of een oplossing of verdere informatie heeft met/voor/over dit probleem heeft.
Alvast bedankt.
Owen Woods