Toon posts:

PHP contact formulier werkt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 244 views

Onderwerpen

• Helixon
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 23-09 19:26
Beste tweaker,

Ik heb laatst mijn nieuwe website geupload. Hierbij heb ik een contact pagina gemaakt..
Natuurlijk heb ik een script gebruikt, waarbij je een formulier in moet vullen.
Dit is gemaakt in php. Als ik het script test, dan zegt hij bij elk script dat het mailtje verzonden is.
Maar, bij welk script dan ook komt er geen email binnen.

Waar kan dit aan liggen?

Ik voeg een van de php scripts toe, zodat daar ook even naar gekeken kan worden.
*knip*

[Voor 86% gewijzigd door MueR op 24-10-2010 10:51]

Omdat het kan.....

• u34186
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
offtopic:
Lekker handig om je e-mail adres erin te laten staan.

Maak eens gewoon een test-script waarbij je mail() debugged. Gewoon met error_reporting(E_ALL) bovenin.

My Filters: /https\:\/\/tweakers.net\/i\/.*\/1280x400\/.*\/i\/[0-9]{10}/$image,domain=tweakers.net

• Olaf van der Spek
  • Registratie: september 2000
  • Niet online
Helixon schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 04:02:
if (mail($_POST['email'],$ond,$bericht,$headers))
Wat is $_POST['email']? ;)

• mjax
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 21:36
Als het al werkt, is het een uiterst 'lek' script. M.b.v. dit formulier kan een spammer willekeurige berichten de wereld in sturen naar wie dan ook. Kan hij meteen leuke email header injection toepassen.

• ReenL
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 22-03-2015
$headers.= "From: noreply"."\r\n";

is het niet je spamfilter? From zou een e-mail adres moeten zijn.

• MueR
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 24-09 17:44

MueR

Moderator Devschuur®

is niet lief

Je dumpt 160 regels script, "hellup hij doet het niet". Lees Programming FAQ - Debuggen: hoe doe ik dat? eens door. Wij gaan je code niet debuggen, dat mag je zelf doen. We willen graag dat je zelf het probleem tot een beperkter stuk code traceert, aangeeft wat je geprobeerd hebt en meer van dat spul uit de Quickstart. Dit topic gaat op slot.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Breng nu uw applicatie naar de kloot. Dat is veel beter! Nu samen met klootopslag. Voor maar €9,95. Doei doei!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee