Toon posts:

Adobe Lightroom reageert niet

Pagina: 1
Acties:
  • 169 views

• KRISDERAEYMAEKE
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 24-10-2010
Adobe Lightroom 2 reageert niet wanneer ik werk in een bepaalde catalogus.Telkens ik in de buurt kom van een bepaalde virtuele copy is het over en uit .PC moet onorthodox worden afgeloten.Iemand een idee en oplossing.Andere catalogussen lopen wel goed.

• Nordlys
  • Registratie: augustus 2004
  • Niet online
Al geprobeerd met Google naar een antwoord te zoeken..?

Ik mag hopen dat je backup(s) hebt van deze catalogus? Het kan voorkomen dat een Lightroom catalogus corrupt raakt, alhoewel het mij nog niet is overkomen. Ik maak elke week een volledige backup van al mijn foto's op een externe HD.

• ThunderNet
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 24-09 13:25
Allereerst, welkom op GoT :)

Hier op GoT verwachten we van je dat eerst zelf onderzoek doet naar je probleem en actief op zoek gaat naar mogelijke oplossingen. Wat heb je zelf gevonden? En waarom loste dat het probleem niet op.

Daarnaast geef je erg weinig specifieke informatie, dit topic doe ik dan ook op slot.

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee