De man heeft de RUILHANDEL ontdekt en heeft het GELD uitgevonden; De vrouw heeft het GELD ontdekt en toen is alles naar de kloten gegaan.
Had ik eerst ook last van, maar ik bleek gewoon de knoppen nietlang genoeg te hadden ingedrukt.

uhm... deed je het dan te lang of te kort? Ik druk op de knoppen zodra het eerste aftelcijfer zichtbaar is
bereid je voor
druk de aanknop 2 secondes in (ik druk zodra ik de 2 zie)
druk de aan- en de homeknop 10 secondes in (ik druk zodra ik de 10 zie)
laat de aanknop los en blijf de homeknop 15 seconden indrukken (ik laat de aanknop los zodra ik de 15 zie)
dit heb ik dus tig keer geprobeerd en het blijft maar niet werken
bereid je voor
druk de aanknop 2 secondes in (ik druk zodra ik de 2 zie)
druk de aan- en de homeknop 10 secondes in (ik druk zodra ik de 10 zie)
laat de aanknop los en blijf de homeknop 15 seconden indrukken (ik laat de aanknop los zodra ik de 15 zie)
dit heb ik dus tig keer geprobeerd en het blijft maar niet werken
De man heeft de RUILHANDEL ontdekt en heeft het GELD uitgevonden; De vrouw heeft het GELD ontdekt en toen is alles naar de kloten gegaan.
Ik drukte zodra hij het zij en niet bij 10 ofzo....
dus drukken zodra de letters zwart worden? want dat werkt ook niet
misschien komt het door mn hoesje, ik merk dat het daarmee wel eens lastig is de aanknop in te drukken
misschien komt het door mn hoesje, ik merk dat het daarmee wel eens lastig is de aanknop in te drukken
Probeer Limera1n eens. Gebruikt andere methode om in DFU te komen.
limera1n werkt toch niet op de 2g MC?
Het gaat erom dat je in DFU komt. Je kunt ook PwnageTool gebruiken om in DFU te komen, en vervolgens pas Greenpoisen te gebruiken.sabir96 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 21:46:
limera1n werkt toch niet op de 2g MC?
PWNageTool = Mac only
Sorry, mijn glazen bol was beslagen. Hij kon me even niet vertellen welk OS je gebruikt.sabir96 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 21:55:
PWNageTool = Mac only
Dan zoek je een filmpje op youtube waarin PwnageTool wordt gebruikt, het gaat erom dat je de knoppen lang genoeg indrukt en met PwnageTool lukt dat beter dan met GP is mijn ervaring.
ik zit op windows, en dat ga ik wel proberen
Pagina: 1