• sabir96
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 19-08-2013

sabir96

Android Fanboy

Topicstarter
So here's the problem, ik zat tot een week geleden nog op 3.1.3. Toen ik het nieuws las over de 2g MB/MC ondersteuning in Greenpois0n heb ik meteen geüpdatet, helaas kan ik met de instructies die Greenpois0n geeft mn iTouch niet in DFU mode krijgen.

- Ik heb een restore gedaan naar de 4.1 firmware
- ik heb de iPod ingeplugd met een goede usb-kabel
- Ik heb GP gedownload en gestart
- ik heb 100.000 keer geprobeerd de iPod met de instructies die GP gaf in DFU te krijgen

helaas verdomt het ding de DFU mode in te gaan, in plaats daarvan start hij gewoon op. Doe ik iets fout of heeft technologie gewoon een hekel aan me?

De man heeft de RUILHANDEL ontdekt en heeft het GELD uitgevonden; De vrouw heeft het GELD ontdekt en toen is alles naar de kloten gegaan.

• hoyvoy
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 17-08 18:54

hoyvoy

Prutser

Had ik eerst ook last van, maar ik bleek gewoon de knoppen nietlang genoeg te hadden ingedrukt. |:( 8)7

• sabir96

sabir96

Android Fanboy

Topicstarter
uhm... deed je het dan te lang of te kort? Ik druk op de knoppen zodra het eerste aftelcijfer zichtbaar is

bereid je voor
druk de aanknop 2 secondes in (ik druk zodra ik de 2 zie)
druk de aan- en de homeknop 10 secondes in (ik druk zodra ik de 10 zie)
laat de aanknop los en blijf de homeknop 15 seconden indrukken (ik laat de aanknop los zodra ik de 15 zie)

dit heb ik dus tig keer geprobeerd en het blijft maar niet werken

De man heeft de RUILHANDEL ontdekt en heeft het GELD uitgevonden; De vrouw heeft het GELD ontdekt en toen is alles naar de kloten gegaan.

• hoyvoy
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 17-08 18:54

hoyvoy

Prutser

Ik drukte zodra hij het zij en niet bij 10 ofzo....

• sabir96

sabir96

Android Fanboy

Topicstarter
dus drukken zodra de letters zwart worden? want dat werkt ook niet

misschien komt het door mn hoesje, ik merk dat het daarmee wel eens lastig is de aanknop in te drukken

• --Christiaan--
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 16:40
Probeer Limera1n eens. Gebruikt andere methode om in DFU te komen.

• sabir96

sabir96

Android Fanboy

Topicstarter
limera1n werkt toch niet op de 2g MC?

• thaan
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 18:48
sabir96 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 21:46:
limera1n werkt toch niet op de 2g MC?
Het gaat erom dat je in DFU komt. Je kunt ook PwnageTool gebruiken om in DFU te komen, en vervolgens pas Greenpoisen te gebruiken.

• sabir96

sabir96

Android Fanboy

Topicstarter
PWNageTool = Mac only

• thaan
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 18:48
Sorry, mijn glazen bol was beslagen. Hij kon me even niet vertellen welk OS je gebruikt.
Dan zoek je een filmpje op youtube waarin PwnageTool wordt gebruikt, het gaat erom dat je de knoppen lang genoeg indrukt en met PwnageTool lukt dat beter dan met GP is mijn ervaring.

• sabir96

sabir96

Android Fanboy

Topicstarter
ik zit op windows, en dat ga ik wel proberen

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee