Vodafone 8931440000 duo simkaarten gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 459 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEV
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-01-2023
Dacht je echt dat als ik er een bij Vodafone kan krijgen ik er hier om ga vragen.
Deze kaarten zijn al een tijd niet meer bij Vodafone te krijgen zo hier weer mijn vraag.

Ik zoek een Vodafone duokaart die begint met simkaart nummer 8931440000 dus niet met 8931440300. (8931440300 zijn nl. de nieuwe umts kaarten en die slikt mijn telefoon niet |:( )

Wie weet waar ik ze kan kopen???

Een duokaart zijn 2 simkaarten op hetzelfde nummer.
Vergis je dus niet met een duo sim telefoon.

P.s.: Moderators willen jullie volgende keer het fatsoen hebben om eerst even te wachten totdat ik met een zinnig antwoord kom voordat jullie een topic sluiten.. Dank U.

There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Ik weet het natuurlijk niet, maar andere winkels: BelCompany of bv The PhoneHouse?

Daarnaast is het geen optie om je telefoon te vervangen of is het een speciaal type?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEV
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-01-2023
Cadezo schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 00:29:
Ik weet het natuurlijk niet, maar andere winkels: BelCompany of bv The PhoneHouse?
Nope al geprobeert.
Er was een BelCompany in Alkmaar die ze had maar er was een run op en nu zijn ze weg.
[b][message=34902815,noline]Daarnaast is het geen optie om je telefoon te vervangen of is het een speciaal type?
Ja hij zit vast. Is nl een fabrieks ingebouwde autotelefoon.

Ik ben niet de enige er zijn er meerdere die dit problerem hebben.

There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Zoals de vorige keer vermeld; Neem contact op met de helpdesk van Vodafone; wij zijn geen helpdesk. Zoals je in Het algemeen beleid kunt lezen verwachten wij daarnaast ook wat inzet voordat iemand een topic opent. Die is hier niet aanwezig, je verteld niet waar je allemaal al gezocht hebt en wat je zoal bent tegengekomen.

Om die reden gaat je topic dus -wederom- op slot. Heb je commentaar op een ingreep van een moderator dan kan je daarover met die desbetreffende moderator via een DM of E-mail contact opnemen, dan open je niet nogmaals een nieuw topic.

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Dit topic is gesloten.