Toon posts:

LCDTV CAM MODule

Pagina: 1
Acties:
  • 178 views

• Calivaro
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 24-11-2010
Hallo,

Ik heb een Samsung C650 LCD TV aangeschaft.
NU heb ik voor een dik uur terug mijn smart card geactiveerd maar krijg hem niet aan de praat.
Heb al verschillende dingen geprobeerd.

Ik heb een Cam CI module van ziggo + smartcard.. enige wat ik krijg is NL 1 hd

Beneden is nog niks aangesloten met digitale tv, maar op mijn slaap kamer moet dat toch niks uitmaken?

ALvast bedankt

Mvg

• The Eagle
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 11:47

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Dit al gezien :?
https://www.ziggo.nl/#hel...ijn-smartcard-geactiveerd

kan dus 45 minuten duren ofzo, geduld is een schone zaak :)

[Voor 23% gewijzigd door The Eagle op 23-10-2010 20:33]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Sprite_tm
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 15-09 13:52

Sprite_tm

Semi-Chinees

Hoi :) Paar puntjes: Ten eerste geef je nauwelijks info wat je al geprobeerd hebt en wat bijvoorbeeld een helpdesk ervan gezegd heeft. Ten tweede zit je hier fout: CAM-modules horen alleen in EL als je eraan gaat solderen. Probeer dus eerst even de suggestie van The Eagle, bel daarna misschien de helpdesk van Ziggo op en als dat nog niet lukt kan je in het juiste subforum een nieuw topic maken.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee