als ik Test Drive Unlimited op mijn laptop speel hakkelt het beeld soms, dit verschilt, soms is het heel kort (1/5 van een seconde (of nog korter)) maar soms ook veel langer (2 tot 6 seconden)
Ik heb geen idee waarom hij soms wel problemen heeft en soms niet
Ik heb al wel een paar dingen waar het niet aan ligt
Programma's op de achtergrond: Met of zonder programma's op de achtergrond (zoals internet of word) maakt niet uit, hier geld nog steeds het zelfde soms werkt het spel zoals het hoort en soms niet
Virus scan: het licht niet aan de virus scan want die staat uit
Tijd dat de computer aan staat: soms ga ik na een uur (of 2) TDU spelen dan kan het dat het beeld hakkelt maar als ik 's ochtens ga computeren (nadat de computer dus minimaal 10 uur niet gebruikt is) kan het ook zo zijn dat het beeld hakkelt
Ik heb dit probleem niet met andere spellen, ik heb dit probleem nooit op andere (desktop) PC's gehad waar ik TDU op heb gespeeld
Info die ik over het systeem kon vinden:
Processor is een Intel duo core (2,53 GHz)
Scherm is 17 inch (breedbeeld)
de laptop is van dell
Hebben jullie dit probleem ook en/of weten jullie hoe ik dit op kan lossen?
Alvast bedankt
Ik heb geen idee waarom hij soms wel problemen heeft en soms niet
Ik heb al wel een paar dingen waar het niet aan ligt
Programma's op de achtergrond: Met of zonder programma's op de achtergrond (zoals internet of word) maakt niet uit, hier geld nog steeds het zelfde soms werkt het spel zoals het hoort en soms niet
Virus scan: het licht niet aan de virus scan want die staat uit
Tijd dat de computer aan staat: soms ga ik na een uur (of 2) TDU spelen dan kan het dat het beeld hakkelt maar als ik 's ochtens ga computeren (nadat de computer dus minimaal 10 uur niet gebruikt is) kan het ook zo zijn dat het beeld hakkelt
Ik heb dit probleem niet met andere spellen, ik heb dit probleem nooit op andere (desktop) PC's gehad waar ik TDU op heb gespeeld
Info die ik over het systeem kon vinden:
Processor is een Intel duo core (2,53 GHz)
Scherm is 17 inch (breedbeeld)
de laptop is van dell
Hebben jullie dit probleem ook en/of weten jullie hoe ik dit op kan lossen?
Alvast bedankt