Toon posts:

[V&A] Geen beschrijving, vage titels

Pagina: 1
Acties:

• Jejking
  • Registratie: februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Even een klacht schuine streep vraag. Het is namelijk mogelijk dat ik iets over het hoofd zie maar de afgelopen week duiken er steeds meer vage advertenties op.

Om maar wat te noemen: V&A aangeboden: I7 Acer Game PC

Waar is de beschrijving? Het enige dat ik zie is i7, voor de rest geen enkel stukje info aangeleverd. Wellicht zie ik iets over het hoofd maar voor mij worden de specs er niet duidelijker op :)

• Megaflix
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 04-08 20:23
Volgens mij is die advertentie al verwijderd. Dat soort dingen mag je gewoon in het meldpunt zetten. Daar zitten veel meer FPA's in te kijken dan op het forum. Dat houdt het ook lekker centraal.

• Jejking
  • Registratie: februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
'Om maar wat te noemen'. Er zijn er meer:

V&A aangeboden: te koop/te ruil: 2x Sapphire Vapor-X HD5770 1GB GDDR5 PCIE
V&A gevraagd: PicoPSU

Edit: heeeeeeeee. Interessant. Ik zie een tekst heel kortstondig maar die wordt dan weggewerkt. Chrome-bug (dev 8)?

Edit: bug dus. FF 4.0B6 doet 't wel goed.

[Voor 4% gewijzigd door Jejking op 23-10-2010 21:27]

• Ed_L
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 16:54

Ed_L

Crew Council
Er staat een tekst in die ads idd.

• Laurent
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online
Dat heeft te maken met je adblocker hoogstwaarschijnlijk.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee