Facebook en homo-profielen

Pagina: 1
Acties:

• punishedbrains
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-01 19:28
Ik vond het ietwat apart dat ik meteen een download-link in het artikel voor het paper kreeg. Op zich handig, maar het lijkt me niet de meest veilige manier van doen.

• 0xDEADBEEF
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Niks van gemerkt. Firefox 3.6.11 (Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; nl; rv:1.9.2.11) Gecko/20101012 Firefox/3.6.11), Foxit Reader 4.2.0.0928.
Foxit Reader Plugin for Mozilla

Bestand: npFoxitReaderPlugin.dll
Versie: 1.0.1.1117
Foxit Reader Plug-In For Firefox and Netscape

MIME-type Beschrijving Achtervoegsels Actief
application/pdf Acrobat Portable Document Format pdf Ja

"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ik denk dat je een plugin hebt draaien die 'handig' alle pdf's direct download ofzo, het is niet meer dan een eenvoudige a-href. :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Het betreft een simpele PDF, en uit de context blijkt al dat het een download is. Weinig problematisch aan lijkt me?

Virussen? Scan ze hier!

• punishedbrains
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-01 19:28
Mmm, ik draai Chrome onder OSX. Maar ook al is de context redelijk duidelijk, lijkt het mij prettiger wanneer je eerst gewoon naar de site geleidt wordt alwaar je zelf de pdf kan downloaden (en kan inspecteren of het volgens jou goed is om te doen). Misschien muggenziften, maar dat vind ik netter.

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
punishedbrains schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 17:36:
Mmm, ik draai Chrome onder OSX. Maar ook al is de context redelijk duidelijk, lijkt het mij prettiger wanneer je eerst gewoon naar de site geleidt wordt alwaar je zelf de pdf kan downloaden (en kan inspecteren of het volgens jou goed is om te doen). Misschien muggenziften, maar dat vind ik netter.
Dat is een extra handeling. Waar relevant linken we gewoon direct naar de bron, ook als dit een pdf betreft. In de alt/title melden we overigens wel dat het om een pdf gaat.

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Dat staat er nu niet. Ik denk dat het inderdaad wel handig is om een vaste afspraak te maken hoe dit wordt weergegeven. Op een mobiele telefoon zie je bijvoorbeeld niet wat de url is van een link voordat je er op klikt.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Pagina: 1