Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renezzzz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-11-2024
Windows 7 Family pack - ENGELS: waar?

Ik wil graag de Windows 7 Family pack - ENGELS kopen (liefst via een online download).
Vrijwel alle versies kan ik downloaden/kopen in Nederland, maar niet de Engelse Windows 7 Family pack...

Wel kan ik in Frankrijk (franse microsoft webshop) een Franse versie kopen met een Family pack license key. Waarschijnlijk is deze key niet valid voor een engelse versie...

Heeft iemand een idee hoe ik een Engelse Family Pack legaal kan kopen/downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChickMagneet
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-03-2024
Je kan als je Windows 7 koopt gewoon ergens in Control Panel een language downloaden (legaal via Windows) en er op zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• significant
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-09 21:33
@ChickMagneet

Niet iedere windows 7 versie ondersteunt het downloaden automatisch.

Hier wel een registry tweak om het bij andere versies voor elkaar te krijgen, moet je wel een engels language pack hebben:
http://nw360.blogspot.com...s-7-language-pack-on.html. Dit heb ik zelf al meerdere malen succesvol uitgevoerd.

[ Voor 9% gewijzigd door significant op 23-10-2010 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

renezzzz schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 16:31:
Heeft iemand een idee hoe ik een Engelse Family Pack legaal kan kopen?
Bestel 'm bij een webshop in de UK.
Voor mijn part Amazon UK.

Maar je vraag (in essentie: waar kan ik produkt X online kopen) is meer een vraag die in het Shopping Forum thuis hoort, dus verhuist ie ook daar naartoe.

[ Voor 7% gewijzigd door alt-92 op 23-10-2010 16:48 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renezzzz
Amazon! Thx! Net even gekeken en die is inderdaad redelijk 120pond ex shipping.
Andere webshops in the UK voeren prijzen aan van 150pond ex shipping (gaat dus richting ~180Euro).

Liever zou ik hem legaal willen downloaden (geen shipping costs): suggesties?

Dat veranderen van de taal in Windows 7 Home premium zal via een hack vast mogelijk zijn (net zoals bij de remote desktop faciliteit).
Dit lijkt mij echter niet geheel onschuldig.
Liever heb ik een aangekochte versie direct in de door mij gewenste taal.

[ Voor 33% gewijzigd door renezzzz op 23-10-2010 17:15 . Reden: taal hacken ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-09 08:42
Hij is bijna nergens meer te verkrijgen, dus ga niet moeilijk doen.
Kans is groot dat je bij een digitale aanschaf uiteindelijk in je zoektocht naar laagste prijs etc, bij een illegale aanbieder uit komt.

Koop gewoon bij Amazon UK, verzendkosten zijn er niet bij aanschafbedrag +25 GBP:
nieuws: Amazon UK gaat gratis verzenden naar Nederland en België

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renezzzz
"Gratis verzending naar Nederland en Belgie" gaat voor mij niet op, ik woon in Frankrijk.
7pond verzendkosten zijn echter niet het einde van de wereld.
Ik ben het er zeker wel mee eens dat je goed moet oppassen met hoe/wat/waar je een versie koopt.

Ik vermoed dat ik niet de eerste ben die een engelse versie wil: mischien dat er een mooie en betrouwbare bron beschikbaar is/was die ik nog niet ken/bedacht had. Nogmaals bedankt voor de link naar Amazon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvW
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-06 15:52

JvW

On my way home...

Misschien laten verzenden naar een postadres in NL of België? Tenminste, als je daar iemand kent. Dan kun je daarvandaan wel iets bedenken om de verdere kosten beperkt tehouden.
Wellicht dat familie of een kennis het image wil hosten zodat je de laatste horde alsnog digitaal (lees: zonder shipping costs) kunt nemen.

“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
MediJack schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 03:05:
Misschien laten verzenden naar een postadres in NL of België? Tenminste, als je daar iemand kent. Dan kun je daarvandaan wel iets bedenken om de verdere kosten beperkt tehouden.
Wellicht dat familie of een kennis het image wil hosten zodat je de laatste horde alsnog digitaal (lees: zonder shipping costs) kunt nemen.
En als je van NL-BE aangetekend/verzekerd naar FR gaat versturen dan ga je echt niet meer besparen. Ik vermoed dat het zelfs meer kost dan 7GBP.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvW
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-06 15:52

JvW

On my way home...

Vandaar ook de optie van het image even online hosten. FTP lijkt me ok. Voor een email-attachment is het allicht wat te groot.
Daarbij spreekt de TS voor een Fransman uitstekend Nederlands dus heeft hij wellicht familie/vrienden hier die hem regelmatig opzoeken, of andersom.

Persoonlijk zou ik de verzendkosten op de koop toe nemen. Een goedkoper alternatief in een fysieke winkel vind je ook niet zomaar.

“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik zo snel kan vinden is dat ze een tijdje niet/slecht leverbaar zijn geweest: nieuws: Windows 7 Home Premium Family Pack keert terug

In dat nieuwsbericht staat alleen wat over een DVD versie! Ik denk dat je het daarmee moet doen ;)
Pagina: 1