Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiRePaTH
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-05 04:34

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Topicstarter
Ik heb sinds kort een iPad gekocht en alles bevalt erg goed, echter heb ik wel een onopgelost probleem en ik kan maar niet vinden (ben al een week aan het zoeken via google...) hoe ik dit zou moeten regelen.

Het betreft oudere email berichten die reeds ontvangen zijn via outlook (van een pop3 server) en dus van de server verwijderd worden als die binnen gehaald zijn met outlook.

Hoe kan ik deze emails (bijv. van maximaal 3 maanden oud) die in outlook staan (zijn er behoorlijk veel) syncen vanaf mijn winXP PC vanuit outlook -naar- maar iPad, zodat ik deze altijd mobiel bij de hand heb?

Het syncen op zich werkt wel gewoon perfect (account info / contacts / etc), maar het gaat dus om de fysieke mails zelf.

Iemand die weet hoe dit moet? :)

(Zonder naar een imap server over te stappen ipv pop3, het gaat dus over -oude- mail).

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jiriki
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-07 13:03
Niet dan. Met POP3 kun je de mail niet terugzetten op de server en dus niet synchroniseren met je Ipad.

Oplossing geef je eigenlijk zelf al aan, met IMAP terugzetten bijvoorbeeld.

"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiRePaTH

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Topicstarter
Jiriki schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 16:21:
Niet dan. Met POP3 kun je de mail niet terugzetten op de server en dus niet synchroniseren met je Ipad.

Oplossing geef je eigenlijk zelf al aan, met IMAP terugzetten bijvoorbeeld.
Dus een iPad uit 2010, kan niet wat mijn oude Acer PDA uit 2003, wel kon, fysiek oude email synchroniseren vanaf de harddisk uit outlook2003 -naar- de PDA zelf...

Wel slecht dat dat niet kan... zoiets lijkt mij toch -zeer- makkelijk te fabriceren, Apple... :/

Groot minpunt voor de iPad... |:(

Is er ook geen software die dit wel kan?

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:12
Nee daar is imap voor uitgevonden, lokale mails zijn ouderwets. Je kan een Google gmail adres nemen en alle mails terug slepen naar de gmail box.

Opslaan in de cloud is 2010, lokaal opslaan is zoals je aangeeft 1997. En Apple is een van de meest innovatieve partijen ter wereld en zetten graag een punt achter oude zaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:05

ralpje

Deugpopje

Je kunt toch gewoon je iPad aan je PC hangen en via iTunes je Outlook (en dus ook je mails) synchroniseren met je iPad?

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiRePaTH

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Topicstarter
ralpje schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 16:51:
Je kunt toch gewoon je iPad aan je PC hangen en via iTunes je Outlook (en dus ook je mails) synchroniseren met je iPad?
Daarmee synchroniseert hij -alleen- email account -info- (dus servernaam/login/pass), maar dus -niet- de oude (fysieke) emails zelf... echt... :|

Waarom kan apple niet zoiets maken... lijkt me 1 uurtje programeren toch? Ik snap dat pop3 oud is en imap nieuwer / beter is, maar om het -ZO- door je strot geduwd te krijgen is wel een beetje veel van het goede... :/

Pagina: 1