Verwijderd

Topicstarter
graag wat feedback van kenners.
ik wil een tv aanschaffen voor het kijken van mkv bestanden via de pc al heb ik hiervoor nog geen goed freeware programma gevonden, maar dat terzijde.

en ik wil graag online gamen op dit beeldscherm. verder natuurlijk gewoon tv kijken.

ik zit te denken aan 37"inch. tot zover alles duidelijk.
ik heb mijn laptop op een lcd aangesloten die hd ready was en het beeld was ronduit beroerd. ook alles aangepast maar het was niet best. daarna aangesloten op een edge led 40"inch en dat beeld was stukken beter alleen was er nog wel veel grijstint wat ik niet helemaal weg kon krijgen.

tot zover ben ik overtuigd dat led beter is. alleen een lcd heb ik nog niet kunnen testen. wie heeft suggesties of heeft thuis hetzelfde al staan en kan mij vertellen welk scherm van 37 inch het beste voor mij zou zijn in deze situatie. mijn videokaart ondersteunt hdmi.

graag een reactie. alvast bedankt

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-02 13:25

job

led = lcd met led verlichting in de rand. Je hebt dus al een lcd tv getest. :)

Als het beeld beroerd is komt dit waarschijnlijk omdat de resolutie die je naar de tv stuurt niet overeenkomt met het scherm. Want ook met een HD-ready scherm moet je scherp beeld kunnen krijgen.

[ Voor 24% gewijzigd door job op 23-10-2010 13:22 ]

Verwijderd

Topicstarter
inmiddels wijzer geworden dat led tv niet zaligmakend is. en samsung gaf mij destijds qua kleur toch de doorslag.
wie heeft hierover nog een andere mening gezien het tv kijken en het gamen op de tv