• Trokken
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 22-08 11:01

Trokken

Pointer naar een int*

Topicstarter
Ik heb een probleem met mijn xbox, nee geen RROD ;)
Ik heb hem aangesloten via HDMI op een beeldscherm zonder ingebouwde speakers, gelukkig staan er nog een 2.1 speakerset naast. Deze speakers geven in normale situatie heel mooi geluid, maar als ik ze op het beeldscherm aansluit hoor ik een keiharde ruis er doorheen.

Nou zou dit een oplossing zijn (boven), ik heb alleen een slechte review over de HDMI kabel gelezen en vind €25 te duur, zou ik van deze 2 kabels ook alleen de rechter ergens kunnen kopen? De bijgeleverde AV kabel van de xbox zelf past er niet meer in, en dit zou moeten passen.

EDIT:
Een 2e oplossing zou zijn om dit aan me xbox te hangen:

Ik vraag me alleen wel af of ik hier gewoon zo'n '1 draad' kabel in kan doen, zoals van een headphone.

EDIT2: De oplossing van Real_MaRsMaN lijkt me het goedkoopst _/-\o_
http://www.youtube.com/watch?v=FptCB_3DOz4&feature=player_embedded

[Voor 24% gewijzigd door Trokken op 23-10-2010 13:59. Reden: DE oplossing der oplossingen toegevoegd]

int* pointerNaarEenInt;

• Real_MaRsMaN
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 16-08 13:54
Ik heb dit gedaan en dat werkt: YouTube: Optical and HDMI on Xbox 360 at same time - adapter hack
Eigenlijk met de bedoeling om op 2 schermen tegelijk beeld te hebben, maar dat werkt niet. Het geluid wordt wel gewoon doorgegeven.

EDIT: ik heb de standaard audiokabel (rood/wit/geel) op bovenstaande manier uit elkaar gehaald en niet de optical. Kan alleen het juiste filmpje niet meer vinden.

[Voor 21% gewijzigd door Real_MaRsMaN op 23-10-2010 13:20]

• Trokken
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 22-08 11:01

Trokken

Pointer naar een int*

Topicstarter
Dat ga ik ook maar eens proberen

EDIT: Gelukt :) :) :) :) :) echt bedankt, maar is dat plastic er niet gemaakt om elektrische velden tegen te houden of zo?

[Voor 67% gewijzigd door Trokken op 23-10-2010 14:11]

int* pointerNaarEenInt;

• Ferry34
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 25-05 16:42
Nee, dat plastic dient eigenlijk nergens voor. Ik gebruik deze truuk ook, net als velen.

pioneer KRP600M Kuro 60 inch plasma, gameroom, Onkyo TX 600 met Harman Kardon, xbox 360, xbox one, leagoo shark 1

• psychoclown
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 23-09 18:24

psychoclown

Back in black

Gezien het een vraag/probleem betreft, verplaatst naar Spielerij - Problemen & Vragen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee