Rofl, je quote een bericht van mij en die koppel je aan een eerdere uitspraak van me
Ik wilde alleen even een statement maken dat de MBP 13" zeker niet de enige is, wat wel, ten onrechte, wordt beweert.
Aan Mac OS X heb ik persoonlijk helemaal niks. Waarschijnlijk dat de meeste programmers niet werken, laat staan dat ik goede development applicaties voor FPGA's en microcontrollers zou hebben. Nee, Windows XP en Linux zijn voor mij in die zin vele malen beter. Ik ben geen professionele vormgever, dus aan het betere scherm (en mijn U30Jc scherm is echt flut) heb ik echt niks. En ik kom van een 15,4" laptop, dus 13,3" was al een stuk compacter ne lichter voor me.
Goed ik ben dus geïnteresseerd in power. Voor mij was de U30Jc een betere keuze dus. Maar ik kan me voorstellen dat een vormgever liever de MBP neemt omdat hij de kracht van mijn U30Jc wel kan missen, maar vooral het betere scherm nodig heeft. Het is maar net waar je zwaartepunt ligt.
En als Apple hater heb ik wel een MBP 13" overwogen. Maar de C2D (die ik ook al had hiervoor) was voor mij een dooddoener en als Asus dan met de U30Jc komt, dan is de keuze wel snel gemaakt