TV-signaal wordt pas maandag of dinsdag aangesloten, want die kabel moet nog doorgetrokken worden naar boven, dus heb ik nog niet kunnen testen helaas.
job schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 12:17:
De c450 is geen plasma maar lcd, doet verder niet zo veel af aan je probleem. Maar dan weet je dat.
Zonder onderdelen te wisselen kan je natuurlijk niet uitsluiten wat het probleem is.
Het kan inderdaad de hdmi kabel zijn (voor 2 euro koop je een nieuwe bij de action), het apparaat aan de andere kant van de kabel (wat is dan eigenlijk.. die info mis in je startpost.. en probeer eens een ander apparaat), de tv zelf (sluit dezelfde apparatuur aan op een andere tv).
Welke instelilngen heb je veranderd? Hoe vaak valt het geluid weg? Meer info is wel handig.
Valt het geluid ook weg bij de andere hdmi poorten of andere media?
http://www.kieskeurig.nl/.../samsung/ps42c450/897146/
Het apparaat dat nu is aangesloten is de Xbox360

Ik heb daar ook al met de settings 'gespeeld' om te kijken of er verbeteringen op zouden treden, maar tot dusver nog niets.
Ik wil geen nieuwe HDMI-kabel kopen want in principe moet ik er nog een paar hebben liggen, alleen kan ze momenteel helaas even niet vinden

Ben al sinds gisteren aan het zoeken maar zal ze dit weekend wel tegenkomen ergens...
Andere HDMI-poorten moet ik nog even proberen.
De settings op de TV die ik heb geprobeerd waren sowieso alle mogelijkheden wat betreft geluid, maar ook zaken als beeldverbeteraars...
Ik heb vannacht trouwens ook even op de website van Samsung gekeken, en daar staat nieuwe firmware op die ik heb gedownload, dus als ik even een USB-stick heb gevonden dan zal ik ook proberen om dat er op te zetten, want dat zou wellicht ook kunnen helpen.