Toon posts:

windows 7 sleutel terughalen

Pagina: 1
Acties:
  • 224 views

• Pshyto
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 12-03-2020
Beste,

mijn pc is kapot gegaan (moederbord defect) dus kan niet meer windows starten.
nu heb ik voor me nieuwe pc de windows 7 sleutel nodig voor de activering.

de hardeschijf is verder goed, dus ik zou ergens de sleutel vandaan moeten kunnen halen verwacht ik.

is iemand bekend hiermee, of welke stappen ik moet ondernemen

• Hero of Time
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 23-09 23:30

Hero of Time

Moderator NOS

There is only one Legend

Zoek naar Keyfinder (Magical Jellybean) en gebruik die dmv Load Hive. Je verwijst dan naar de Windows map van je harde schijf waar je de key uit wilt halen. Uiteraard betekend dit dat je schijf aan een andere PC hangt die wel werkt.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• TommyboyNL
  • Registratie: januari 2006
  • Niet online
Je key staat als het goed is ook op een sticker gedrukt, welke op je PC geplakt is, of op/in het doosje waar je Windows DVD in zit.

• Pshyto
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 12-03-2020
bedankt, het is gelukt!

had geen cd of dvd of sticker want was een download versie, dus alleen dvd gebrand en toen key overgetyped :P

[Voor 71% gewijzigd door Pshyto op 22-10-2010 21:02]

• Hero of Time
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 23-09 23:30

Hero of Time

Moderator NOS

There is only one Legend

Dan nog moet je de key weer kunnen vinden als je op de download site aanmeld ;).

Commandline FTW | Tweakt met mate

• alt-92
  • Registratie: maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Niets wat een [google=Windows product key retrieval] niet had kunnen oplossen.

Voor helpdesk vragen is dit forum niet bedoeld.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee