Toon posts:

Digital Photo Viewer

Pagina: 1
Acties:

• -DUS-
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 22-09 19:55
Hallo,

Ik ben bezig een 17" Lcd monitor om te bouwen naar een digitale foto lijst, maar de micro pc die ik daarvoor wou gebruiken heeft het begeven.

Nou ben ik eigenlijk op zoek naar een photo viewer zoals de SanDisk SDV1-C. alleen wordt deze volgens mij niet meer verkocht..

Deze heeft namelijk een VGA aansluiting welke ik nodig heb voor mijn monitor.

Ik heb twee dagen lopen zoeken naar een vergelijkbaar apparaat maar kan niks vinden.

Wellicht weet iemand anders of er een gelijksoortig apparaat op de markt is?

• HAHAproductions
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 29-05-2012
Ik heb even op internet gezocht en heb hem tweedehands op marktplaats gevonden.
http://link.marktplaats.nl/388136946
ik hoop dat je er wat aan hebt!

• -DUS-
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 22-09 19:55
Ja, ik had deze inmiddels ook gevonden, maar na wat verder zoeken kom ik er achter dat deze toch geen VGA heeft... (whoops..)

• HAHAproductions
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 29-05-2012
Je zou natuurlijk ook bijvoorbeeld een mp3 speler met mini sd kaartjes en hdmi out kunnen nemen, en dan een hdmi to vga adapter kunnen kopen en op die manier er aan hangen. Ik denk dat je een mp3 speler nog wel mooi kan wegwerken achter je scherm ook zodat hij mooi plat blijft. Die zijn volgens mij ook relatief goedkoop...

ik kwam deze ook nog tegen http://news.softpedia.com...-Photo-Viewer-94852.shtml

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee