Toon posts:

paswoord vergeten router netgaer DG 632

Pagina: 1
Acties:

• hobbyist-pc
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 26-08 22:29
Heb een router -modem netgear DG632 en ik wil terug zijn instellingen kennen .
Maar ben totaal paswoord vergeten , Hoe terug halen om zijn instellingen te bekijken ? .Of zonder paswoord instellingen bekijken .
Dank bij voorbaad .

• Malantur
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 23:51

Malantur

BBG'er
Al eens geprobeerd om hem te resetten met een knopje achteraan oid?

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

• elnaeth
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 31-07 13:08
Tip 1) Probeer de reset knop.
Tip 2) Probeer op internet te zoeken naar een "master-password", bij veel routers zit er eentje ingebakken voor precies dit soort gevallen.

Tip 3, en deze is belangrijk) Neem een cursus Nederlands, ik zit hier bloed te huilen nu.

• 327097
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 03-07-2016
Grote kans dat wanneer je je modem reset dat je met het standaart wachtwoord kunt inloggen.

Edit: Default pass voor dat modem is admin-password
Edit2: Oops verkeerd gelezen in handleiding

Mijn excusus voor feeding troll @ Tip 3

[Voor 65% gewijzigd door 327097 op 22-10-2010 16:58]

• racoon
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 15:18

racoon

mooowwww

http://www.speedguide.net/broadband-view.php?hw=119 daar staat onderin het standaard wachtwoord.

admin als login en password als wachtwoord.

[Voor 19% gewijzigd door racoon op 22-10-2010 16:42]

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

• Dramatic
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 15-09 18:57
Sorry, maar hier kunnen we echt niets mee. Zorg eerst eens voor een coherent en fatsoenlijk gespeld verhaal waarin je duidelijk aangeeft wat het probleem is, wat je zelf al geprobeerd hebt en waar je al naar gezocht hebt. Op deze manier is het nogal een onduidelijke boel.

• LieveNiels
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 17-09 08:49

LieveNiels

On Fire

Wel even oppassen met antwoorden, helpen bij wachtwoord omzeilen is hier niet gewenst.

• lier
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 17:08

lier

MikroTik nerd

offtopic:
elnaeth schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:38:
Tip 3, en deze is belangrijk) Neem een cursus Nederlands, ik zit hier bloed te huilen nu.

Sorry dat ik off topic ga...het lijkt me niet nodig om iemand om zijn spelling/grammatica/zin opbouw zo af te zeiken. Zover ik de voorwaarden van GoT ken wordt er geen expliciete eisen gesteld aan de kwaliteit van het Nederlands. Verder kan het zonder de achtergrond van de TS te kennen ook nogal kwetsend en dom zijn.

@TS: er worden wel eisen gesteld aan de inhoud en inzet...daar zou je wel wat aan mogen doen

Eerst het probleem, dan de oplossing

• 327097
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 03-07-2016
lier schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:52:
offtopic:
elnaeth schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:38:

Sorry dat ik off topic ga...het lijkt me niet nodig om iemand om zijn spelling/grammatica/zin opbouw zo af te zeiken. Zover ik de voorwaarden van GoT ken wordt er geen expliciete eisen gesteld aan de kwaliteit van het Nederlands. Verder kan het zonder de achtergrond van de TS te kennen ook nogal kwetsend en dom zijn.

@TS: er worden wel eisen gesteld aan de inhoud en inzet...daar zou je wel wat aan mogen doen
Je hebt helemaal gelijk, is verkeerd om tip 3 erbij te vermelden.
TS is 60 jaar en men moet proberen deze op tweakers te houden ipv af te zijken. Zelf ben ik 17 en zo zie je maar dat tweakers geschikt is voor alle leeftijden :)

• elnaeth
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 31-07 13:08
Het is de schuld van mensen zoals jullie dat het nederlands zo enorm aan het verloederen is, sorry maar zo zie ik het gewoon.

Afgezien van het feit dat ik hem tip 3 meegaf heb ik overigens ook gewoon 2 goede tips gegeven, daar niet van. Ik zal iemand niet van mijn kennis of hulp onthouden puur en alleen vanwege zijn of haar (gebrekkige) beheersing van de nederlandse taal.

Maar blijkbaar is dat ook weer politiek incorrect in het oh-zo correctje landje waar we wonen. Bij deze dan mijn excuses voor het aanraden van een taalcursus. Misschien moet ik voortaan maar in het engels communiceren met iedereen, daar is men iets minder snel op de (virtuele) tenen getrapt.

• Bloodshot
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 13-07 14:54
JaHetIsChris schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:59:
TS is 60 jaar en men moet proberen deze op tweakers te houden ipv af te zijken.
Psst... "zeiken".
Eens met tip 3 van elnaeth.

Tot slot: We zijn geen helpdesk voor mensen die niet weten hoe ze google moeten gebruiken.
Wat heb je zelf al geprobeerd? Wat was het resultaat?

• Mr_Roy
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 22-10-2010
Incapabele mensen mogen best op even op de vingers getikt worden.

OT: Is het nu opgelost?

• hobbyist-pc
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 26-08 22:29
Beste vrienden .

Ik typ soms heel snel ,vandaar die fouten .Zal in het vervolg mijn beter taalkunde naar boven halen .
mijn excuus hiervoor .
Het enige wat ik graag zou weten is ,hoe kan ik het wachtwoord van mijn modem router netgear DG 632 terughalen . Om de gegeven die er in zitten naar mijn nieuwe wirless modem over te brengen . Het gaat wel degelijk om mijn modem .
Dank voor begrip .

• battler
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 16:48
Met een reset verlies je de instellingen maar heb je wel toegang tot het modem. Mijn advies is dus om het nieuwe modem aan te sluiten en bellen met je ISP voor instellingen e.d.

Spelfout gezien, let me know! dm, tel, e-mail of per post.

• Dramatic
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 15-09 18:57
hobbyist-pc schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 18:23:
Beste vrienden .

Ik typ soms heel snel ,vandaar die fouten .Zal in het vervolg mijn beter taalkunde naar boven halen .
mijn excuus hiervoor .
Het enige wat ik graag zou weten is ,hoe kan ik het wachtwoord van mijn modem router netgear DG 632 terughalen . Om de gegeven die er in zitten naar mijn nieuwe wirless modem over te brengen . Het gaat wel degelijk om mijn modem .
Dank voor begrip .
Terughalen gaat niet. wel kan je de eerdergenoemde tips eens testen.

• Jimster
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 20:19

Jimster

A State of Trance

Zonder het wachtwoord te weten kom je dus niet in het menu van het modem. Enige optie is om de boel te resetten naar fabrieksinstellingen. Hoe je dat doet kan je in de handleiding vinden (download die als je die niet kan vinden).
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee