Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Dat is enkel voor het voortbestaan voor FTD: Dit gaat echter om de strijd tegen BREIN en consorten.NMe schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:03:
Hoe is het precies discussiewaardig dat een of andere stichting zichzelf een arbitrair doel heeft gesteld waar ze zelf beter van worden maar waar verder enig direct nut van ontbreekt?Donateurs werven ze door de rest van het jaar heen ook...
En het geld dat verder door het hele jaar heen geworven wordt gaat daar niet heen? En nogmaals: wat is de discussiewaarde?RedHat schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:29:
[...]
Dat is enkel voor het voortbestaan voor FTD: Dit gaat echter om de strijd tegen BREIN en consorten.
[ Voor 6% gewijzigd door NMe op 22-10-2010 17:35 ]
NMe schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:35:
[...]
En het geld dat verder door het hele jaar heen geworven wordt gaat daar niet heen?
Je beantwoord je eigen vraag al een beetjeEn nogmaals: wat is de discussiewaarde?
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
NMe schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:35:
[...]
En het geld dat verder door het hele jaar heen geworven wordt gaat daar niet heen? En nogmaals: wat is de discussiewaarde?
De discussiewaarde is blijkbaar groot aangezien jij mij quote en er dan bijzet 'wat is de discussiewaarde'

Je wil in het topic gaan lullen over of het topic wel of niet zinnig is?RedHat schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 18:00:
[...]
De discussiewaarde is blijkbaar groot aangezien jij mij quote en er dan bijzet 'wat is de discussiewaarde'