• Hyaroko
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 16-11-2010
Hallo,

ik had even een vraagje over een PC. Als het naar een ander topic moet hoor ik het wel.

ik heb 2x HD5770 liggen.
nu wil ik wat gaan upgraden omdat derest eigenlijk vrij oud is.

Ik heb een PC met een oud MSI moederbord van ongeveer 3 jaar geheugen is van GEIL 4gig DDR3 dus dat gaat nog wel.
2 sata schijven van WD gaat ook nog wel.
mijn processor is een intel core 2Duo E4600 :)

Nu heb ik 1 van mijn videokaarten de Asus EAH5770 met voltage tweak in mijn oude pc zitten om beetje te kijken maar waarschijnlijk is mijn PCI slot ver over de houdbaarheidsdatum!

ik vroeg me af wat jullie ingeving is t.o.v. een nieuw moederbord en proccesor om het allemaal wat leuker te maken.

Als ik namelijk nu een game opstart (WoW) dan krijg ik wel hoge FPS alleen krijg ik vrij veel screen freezes.. dit ligt waarschijnlijk aan een verkeerde voeding of me beeldscherm heeft een te lage refresh rate t.o.v. me videokaart. Echter een full HD scherm krijg ik vandeweek binnen.

ik heb de beschikking over mogelijk een i7 920 of ik zat te denken.. wat vinden jullie hiervan

aangezien de link niet werkt.. als je naar alternate gaat en dan hardware aanklikt en naar upgrade kits helemaal onderaan. dan staat er een ALTERNATE Upgrade Kit MSI 770-G45 + Phenom II X6 1055T (Kit, Moederbord, CPU)

ik hoor het wel!

alvast bedankt

• Ventieldopje
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 02:28

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Zou zelf een mooi moederbord en processor uit zoeken, aan jou de keus of je een AMD neemt of een Intel ;)

Er zijn al genoeg topics als deze, misschien eens even rond zoeken en kijken wat andere mensen voor reacties kregen?

www.maartendeboer.net
Mijn sig is te klein :+

• Hyaroko
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 16-11-2010
Ja heb ik ook wel doorgenomen maar vind t wel fijn als mensen ook zien wat ik nu heb en wat er mogelijk is.
Tjah een echte monster game pc hoeft het niet te worden maar je wilt wel dat alles optimaal draait toch :)

wat raden jullie aan als leuke processor en mobo i.c.m. mijn crossfire HD5770 ?

• Donvincento
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 24-09 15:17
Hyaroko schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:04:
Ja heb ik ook wel doorgenomen maar vind t wel fijn als mensen ook zien wat ik nu heb en wat er mogelijk is.
Tjah een echte monster game pc hoeft het niet te worden maar je wilt wel dat alles optimaal draait toch :)

wat raden jullie aan als leuke processor en mobo i.c.m. mijn crossfire HD5770 ?
Ik heb zelf:

Core I7 870
Asus Maximus III Formula

In combinatie met een ATI HD3870, moet zeggen dat ik hier wel tevreden mee ben, lekker snel :), ik heb de HD3870 ook in crossfire gehad maar daar werd ik niet zo blij van eerlijk gezegt. Ik zal waarschijnlijk wel iets verkeerd hebben gedaan, maar ik had minder FPS met 2 kaarten dan met 1 :+

[Voor 12% gewijzigd door Donvincento op 22-10-2010 15:26]

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee